Paradis Saint-Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Paradis Saint-Tropez

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Zijn er hier die naar Porsche paradis Saint-Tropez gaan ?
      Is op 9en 10 oktober

Wij zouden wel graag willen gaan met de *porsche
      Sowieso vlieg ik anders over en weer …. Want ben wat bang van zo een lange rit in die spartaanse kar. (Anders 997 turbo s cabrio van ne vriend lenen 😳 )

Zou leuk zijn met een hele bende :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
      • ‘t Is toch ne P mag ik hopen? :what: 8)

De gokmachine kan nog even open blijven … waag je kans!

Echter ik heb het gevoel dat ik de grootste gokker ben. Mijn geld is ergens onderweg tussen Belgie en Italia en de auto staat nog bij de “eigenaar” …. brrr. :bounce:

Van zodra ie bij mij staat zal ik alle details ontbloten. (vel van de beer niet verkopen … etc). Als je vanaf nu niets meer van mij hoort is de deal helemaal mis gegaan en zit ik in een Italiaanse gevangenis wegens moord. Ik troost mij nu al bij de gedachte dat ik daar tenminste veilig zit voor de moordplannen waarmee mijn vrouw dan zal rondlopen :mrgreen:

OK iets kan ik wel verklappen, toon de foto’s niet aan de kinderen onder de 12 … te veel bloot … topless! *luv
          To be continued!

Ik gok op nen dikke 996 4S *luv

Waterkoker of haardroger? :mrgreen:

Hi gasten!!
                Auto is geslaagd in zijn examen!!!!!
                kaarsen uitblazen dus, ze hebben geholpen.
                De fotos volgen zodra hij hier bij mij op de parking staat, hopelojk nog voor het weekend!! Nogmaals dank!

:applaus: zeer mooi verslag en knappe foto’s :first:

Fantastisch Mushroom!!
                    Ik zit hier ondertussen te wachten op de uitslag van de 111 punten test… dat duurt lang zo’n test!!! Nog niks uitblazen hè want de technieken is nog bezig!

[quote=”Sensa911″ post=181807]Dank u wel voor het reisverslag!
                      Misschien dat we er volgend jaar bij zijn… het is “maar” 400 km van hier en nu kan je denken… maar die heeft toch nog geen *porsche ? Awel dat kan morgennamiddag om 14.30h anders zijn!!! Nog ene keer slapen en dan misschien :driver: :driver: :driver: of als de pre buy control slecht uitvalt krijgt de verkoper :what: :what: :what:
                      Steken jullie een paar kaarsjes aan aub, dan post ik fotos als ie *luv *luv wordt geleverd![/quote]
                      Ook *zonder* P is het goed vertoeven die kanten hoor, maar in the mean time…

Mooi reisverhaal en zeer mooie foto’s met veeeeeeeel blauwe lucht….en een coole calvékleurige jubi
                        Je zou voor minder terug vertrekken…
                        Zal ik hem dan nog maar een maandje langer ingeschreven laten???

Schitterende 993 trouwens ook

Super story, magnifiek geillustreerd, je hebt je beroep ‘professioneel reisjournalist’ gemist Mush !

mooie wagen, mooie omgeving, mooie wagens en goed gezelschap, wat moet een mens meer verlangen? Iets voor op de nog te doen lijst als de zoon oud genoeg is om alleen thuis te blijven.
                            @sensa, de theelichtjes staan al in brand, ben geen kerkganger.

XXX

Bedankt voor de foto’s en’t verhaal Mush.
                              Yep de Sport Classic hé *luv

@Sensa911
                              – we duimen hier voor uw *porsche !!

Mooie foto’s en dito verslag.
                                Op deze manier toch ook wat genoten :lekker:

Mooi verslag 😀

Costa

Dank u wel voor het reisverslag!
                                    Misschien dat we er volgend jaar bij zijn… het is “maar” 400 km van hier en nu kan je denken… maar die heeft toch nog geen *porsche ? Awel dat kan morgennamiddag om 14.30h anders zijn!!! Nog ene keer slapen en dan misschien :driver: :driver: :driver: of als de pre buy control slecht uitvalt krijgt de verkoper :what: :what: :what:
                                    Steken jullie een paar kaarsjes aan aub, dan post ik fotos als ie *luv *luv wordt geleverd!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.