Paradis Saint-Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Paradis Saint-Tropez

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er hier die naar Porsche paradis Saint-Tropez gaan ?
      Is op 9en 10 oktober

Wij zouden wel graag willen gaan met de *porsche
      Sowieso vlieg ik anders over en weer …. Want ben wat bang van zo een lange rit in die spartaanse kar. (Anders 997 turbo s cabrio van ne vriend lenen 😳 )

Zou leuk zijn met een hele bende :happydance:

8 reacties aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
      • Op de site van St Tropez staat de datum genoteerd op 11 en 12 oktober 2014 en niet 9 en 10 oktober.Ik ga mogelijk een weekje eerder daar een vriend van mij gedurende een half aan de Côte d’Azur verblijft. Kan ik mooi kombineren.

[quote=”pds trading” post=172168]… Want ben wat bang van zo een lange rit in die spartaanse kar. [/quote]De weg is wel goed te doen met een GT3, de snelheid [130 ] daarentegen :mrgreen:

PDS

Aha :think:

Rondrit doe ik sowieso niet …. 😛

Maar schade wil niemand natuurlijk 😕

Het is ginder alleen maar Porsche kijken geen rit of zo. Kijken kunt ge hier ook.
              Allen op een grote parking heel dicht bij elkaar mijne maat had vorige keer scharten op zijne GT3 4.0 wat niet zo leuk was. Bij mij Porsche embleem gepikt. :what:

PDS

@krokodile. Wat is er dan niet zo leuk aan ? Is eerste keer voor ons :think:

Savoie cup ben ik wat te laat he 😎

Persoonlijk vind ik de Porsche paradis Saint Tropez maar niks de Savoie Cup is veel leuker.

PDS

Donderdag ochtend vertrekken maandag morgen terugrijden.

Ik kom wel meer daar in de regio, maar tegenwoordig flitsen ze als nooit tevoren :wtf:
                    Zal dus lange rit worden 😆

Wij normaal ook terug dit jaar, vorig jaar met den airplane geweest, is ne behoorlijke afstand hé voor een weekend :driver: :driver: :driver:

8 reacties aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.