Parts ‘n stuff

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Parts ‘n stuff

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Daar mijn project afgeblazen werd zit ik met een hele hoop reeds verzamelde onderdelen. Soms een lot gekocht om bepaalde stukken te hebben, soms viel het dan tegen en dan toch nog andere stukken moeten kopen en daar de auto weg is en er geen ander project in zicht is mag alles weg.
      Met alle projecten die hier gaande zijn kan dit het einde van de zoektocht voor velen worden :salut:
      Moeilijk om op alles een prijs te plakken, als iets veel teveel of veel te weinig kost mag me dat altijd via pm gezegd worden.
      Als beschrijvingen niet kloppen ook hier weer: laat ‘t me weten want ik heb er ook allemaal niet *zoveel* verstand van…

Here we go…
      901/02 bak (werd gebruikt in de pre-impact 911 S)
      Verkocht

964 Turbospoiler met motorkap (met Carrera opschrift en joint = 400 Euro)

RS-look voorbumper pré-impact = 750 Euro

2013-12-0823.53.43.jpg

2013-12-0823.54.01.jpg

993 Turbo (of 4S) poly bumper, zou ook op een 964 passen = 450 Euro

2013-12-0823.54.23.jpg

993 Kofferdeksel = 200 Euro

2013-12-0823.56.09.jpg

993 RSR Kofferdeksel (weegt *niets* en is imo geen polyester maar eerder kevlar oid = 900 Euro)

2013-12-0823.56.39.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
      • Slotjesdag vandaag *slotje
        Na een leuke babbel met een forumlid mag ook deze afgesloten worden…

Met al die serieuze mensen hier op ‘t forum? 😕 8)

PB

Reeds 2x gereserveerd…
              Nog even en hopelijk *slotje

Nieuwe week, nieuwe prijs: 300 Euro takes it away! :respekt:
                [quote=”Mushroom” post=162927]

RS-look voorbumper pré-impact

993 Turbo (of 4S) poly bumper, zou ook op een 964 passen

993 Kofferdeksel

993 RSR Kofferdeksel (weegt *niets* en is imo geen polyester maar eerder kevlar oid)

Stootstrip voorbumper pré-impact

Ijzerwerk

Daarbij nog een hoop richtingaanwijzers, remblokken, remschijven, kever-onderdelen, joints, etc… etc…

[/quote]

Nieuwe week, nieuwe prijs: 300 Euro takes it away! :respekt:

[quote=”FirstP” post=163590]binnen 4 weken de spullen wel gratis ophalen :mrgreen: [/quote]

Dance with the devil at your own risk 😆
                    En anders: tot binnen 4 weken 😉

De spullen staan ook op PF.NL, maar niet in de solden 😉

F

Als die prijsverlagingen tegen dit tempo volgen kom ik binnen 4 weken de spullen wel gratis ophalen :mrgreen:
                      Misschien ook eens op het Nederlandse Porscheforum te koop zetten? (Heb het daar toch niet direct teruggevonden) :salut:

Nieuwe week, nieuwe prijs: 400 Euro takes it away…

Derdemonde, daar heb ik een paar jaren geleden een drieslag deur gekocht bij ene Patrick.
                          Heb je deze week toevallig ergens tijd door de week dat ik eens kan komen zien of het interessant kan zijn voor wat ik ermee van plan ben?

Ik “resideer” in het mondaine Dendermondse :respekt: 8) :sarcastisch

[quote=”Mushroom” post=162947]Ik heb geen idee mannen 😕
                              Ik had een lot onderdelen gekocht toen ik ook van plan was om een Singer look-a-like te (laten) maken maar heb de Targa dan doorverkocht.
                              Zelf heb ik er niet genoeg verstand [/quote]

Op dat vlak zitten we op dezelfde golflengte: zelf nog niet voldoende verstand van en van plan om een backdate te maken… Van waar ben je ergens mush? Als dat niet te ver uit de buurt is, kan ik eens komen zien. Gr

Ik heb geen idee mannen 😕
                                Ik had een lot onderdelen gekocht toen ik ook van plan was om een Singer look-a-like te (laten) maken maar heb de Targa dan doorverkocht.
                                Zelf heb ik er niet genoeg verstand van want de onderdelen op zich zijn apart allemaal veel meer waard dan 500 Euro, dus als iemand tijd en kennis heeft om dit deftig op internet te verkopen…

Hallo,

Ik ben wel geintereseerd in het moterdeksel. Past dit op een 911(1986)?
                                  Hoeveel vraag je ervoor?

Groeten Luc

Die spatbordverbredingen, van welk type zijn die? Kan het niet zo goed opmaken uit de foto.
                                    Hetzelfde voor het kofferdeksel?

Van waar ben je ergens?

Edit: met kofferdeksel bedoelde ik in feite de achterklep oftewel de motorkap.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.