Party dak Porsche Museum 16 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Party dak Porsche Museum 16 juli

• Maker
    Discussie
  • Hello there,

Voel je de Porsche Passie weer opborrelen ?
    Dan hebben we volgend origineel voorstel : een hippe party op het dak van het Porsche Museum in Stuttgart.

Deze zomerse trip wordt een aangename mix van rijden op de Duitse Autobahn, topverwennerij in het beste 5*hotel van Stuttgart, culinair genieten.

Last but not least, een unieke party op het dak van het Porsche Museum.
    See you in Stuttgart !

Aangezien 16 juli niet meer zo ver af is, verzoeken we om in te schrijven voor vrijdag 24 juni 2011.

Greets,
    Rufie.

Attachments:
    • Boa_Porsche_Museum_A_20100717___031.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
    • Dank jullie wel voor de complimenten.

Vandaag al hard mogen werken, het was toch veel beter dit weekend.
      26 graden, goeie muziek, super gezelschap en ja, drank was ook geen probleem 🙂
      Ongeveer de deur dicht gedaan van de party om 05u30. ‘s Morgens ontbijt gemist.

Als je zelf organiseert, is het niet simpel om veel foto’s te nemen. Jammer dat ik er niet zoveel heb, misschien maar goed ook 8) 😀

Hetgeen ik heb verzameld, vind je hier :
      https://picasaweb.google.com/rufie968/PorscheMuseumRoofParty

Enkele smaakmakertjes :

Greets,
      Rufie.

Alain, Katia en dochter (nu al mini Rufie organisatrice), bedankt voor de vlekkeloze organisatie, prachtig hotel…
        Alles tiptop 🙂
        Het museum zag ik voor de derde keer maar verveelt nooit! De party was iets apart, exclusief en de moeite om ‘gezien’ en meegemaakt te hebben! Prachtig weertje ook 8)
        Veel nieuwe sympathieke mensen leren kennen! Toffe bende samen!
        Zondag nog even over de Nordschleife gereden, maar met het miezerig weer daar niet zelf op circuit gereden…
        Ik kijk al uit naar een volgende uitstap! 😉

Speciaal voor jullie mijn reeds jaaaaren geblokkeerde You Tube account gedeblokkeerd…

Vanop ‘t terras :

[video]http://www.youtube.com/watch?v=jWU7kumnI4s[/video]

En binnen in de late uurtjes :

[video]http://www.youtube.com/watch?v=UWBkGgUhhfk[/video]

Zal proberen vanavond nog foto’s te plaatsen.
            Ben nog serieus aan het afkicken. Wat een verschil met dit weekend vandaag pfff.

Wim

You tube misschien een idee. 😉

En dan kun je de filmpjes hier plaatsen. 8)

Foto’s heb ik alleen van het bezoek aan’t Porsche museum vrees ik.
                Wel op ‘t Nederlands forum al wat foto’s achterover gedrukt van de party zelf (staan op m’n Facebook), en verder heb ik alleen een paar filmpjes geschoten (staan ook op Facebook, weet niet waar ik die anders kan uploaden).

Allee het was af 🙁 nu nog de foto’s he dat we kunnen mee genieten al is het maar da 😆

Bijna 2 dagen later en nu pas in staat om een beetje deftig te reageren… 8)

Ja…
                    ‘t Was af hé… 😆
                    Zoals steeds tot in de puntjes geregeld door team Rufie (nu ook met zeer intelligente vrouwelijke mini Rufie), toffe collega Porschisten, mooie Porsches en drank, veel drank ! 😳

Vertrokken onder een bewolkte hemel na een heerlijk ontbijt. Onderweg brak de zon erdoor en werd het heerlijk cruisen. Op een bepaald moment was er een BMW op ‘t 2e rijvak aan’t rijden volledig omringd door 4 Porschkes 8) Drukker verkeer dan verleden jaar, er werden dus geen snelheidsrecords verbroken, ‘t moet plezant blijven.
                    Toegekomen onder een stralende hemel en als steeds opgevangen door team Rufie die alles weeral onder controle hadden. Museum en winkel bezocht en dan op naar ‘t hotel.
                    Eten was weeral heel lekker en ik zwoer de dag erna op tijd uit bed te zijn voor ‘t ontbijt (gelukkig binnensmonds ;))
                    Taxi genomen naar de roof party alwaar we in een ultramodern, feeëriek verlichte zaal & ditto terras binnenkwamen. Muziek was een allegaartje van tja, muziek die je op zo’n evenement kan verwachten. Dance, techno, trance, hoe heet het tegenwoordig allemaal en toen DJ Ötzi dan plots gespeeld werd werden de Duitsers zot 😉
                    Drank was heel betaalbaar en vloeide rijkelijk… Mix van Whisky, Wodka, Caiperinha en als afsluiter nog een flesje bubbels werden me fataal, nog gepoogd één en ander te corrigeren met een ferme bratwurst, maar helaas… het ontbijt heb ik gemist 😕 😳 8)
                    Volgend jaar probeer ik opnieuw ! 8) 😛

Alain, Katja en dochtertje (ik wou dat mijn geheugen zo goed was als het hare ;)) : bedankt !! 🙂

Anoniem

Bedankt Alain en katja en al de deelnemers voor deze mooie, leuke en goed georganiseerde uitstap .
                      @audio jim er waren heel wat mooie “Porsche” modellen te zien op de Party ,iedereen heeft er van genoten .
                      Voor herhaling vatbaar .

Mushroom : zie maar dat ge uwe Duitse woordenboek bij hebt. Ge weet nooit dat ge een babbeltje met een “Duiste schone” kunt doen (en dan bedoel ik geen P). Amuseert jullie ginder en veel foto’s nemen van die “Duitse schonen” (en daar bedoel ik wel de P’s mee) 😉

So long suckers !!! 8) :mrgreen:

Veel plezier daar allemaal !
                            Spijtig dat we er niet bij kunnen zijn 🙄

Anoniem

Rufie ,dat ze het maar op die temperatuur houden .En tussen Zaterdag 16/7 21u en zondag 17/7 6u zal het kurkdroog zijn op het dak van het museum volgens Sabine de weervrouw .De afwezigen zullen ongelijk hebben .
                              Maar we zullen foto’s en spannende verhalen meebrengen naar het Real life cafe in het belgische Hulst bij Wim .

Vanmiddag nog telefoon gekregen uit Le Méridien. Het was daar 22 graden.

En aan het zwembad 30 graden

Jieha.

Vlug nu alle regen er uit laten vallen en dit weekend volle zon.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.