Party dak Porsche Museum 16 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Party dak Porsche Museum 16 juli

• Maker
    Discussie
  • Hello there,

Voel je de Porsche Passie weer opborrelen ?
    Dan hebben we volgend origineel voorstel : een hippe party op het dak van het Porsche Museum in Stuttgart.

Deze zomerse trip wordt een aangename mix van rijden op de Duitse Autobahn, topverwennerij in het beste 5*hotel van Stuttgart, culinair genieten.

Last but not least, een unieke party op het dak van het Porsche Museum.
    See you in Stuttgart !

Aangezien 16 juli niet meer zo ver af is, verzoeken we om in te schrijven voor vrijdag 24 juni 2011.

Greets,
    Rufie.

Attachments:
    • Boa_Porsche_Museum_A_20100717___031.jpg
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
    • Even een update. We hebben 25 kaarten gereserveerd.
      Zit momenteel aan 15 à 20 inschrijvingen.

Best niet te lang wachten is de boodschap 😉

Groeten,
      Rufie.

Was funny om Funny deze morgen aan de deur te zien 🙂 .

Zoals gezegd ga ik vandaag de inschrijvingen verwerken en een bevestiging sturen met betalingsuitnodiging.

Voor de twijfelaars, er zijn nog plaatsen. Alles kan nog.

Be there,
        Rufie.

Anoniem

Goedenavond Alain ,
          Wij willen ook meegaan

Groeten Funny .

Kein problem mein Freunden. De tickets heb ik 😉
            Uiteraard gaat dit door.

Rufie zal wel iets arrangeren met zijn “arrangeur” 😉
              Anyway, als’t doorgaat : we’re in !
              Wacht nog op antwoord van El Rufie ivm uitverkochte tickets en dan maak ik ‘t officieel… Lees : $$ 8)

http://www.porsche.com/germany/aboutporsche/porschemuseum/events/currentevents/
                Er staat op de site : Eintritt: AUSVERKAUFT. Es sind leider keine Tickets mehr erhältlich 😕

Hello there,

Het programma is rond, hoop jullie te zien in Stuttgart !

Aangezien 16 juli niet meer zo ver af is, verzoeken we om in te schrijven voor vrijdag 24 juni 2011.

Greets,
                  Rufie.

Ik wil erbij zijn! 8)

Ik doe er alles aan om dit weekend het voorstel uit te sturen.
                      Denk dat we momenteel al met een 15-tal geïnteresseerden zijn.

Greets,
                      Rufie.

Waar is da feestje ? 16 juli op het dak van het Porsche Museum in Stuttgart. Wie gaat er mee ? Meer details dit weekend. Aantal plaatsen beperkt !!

ik heb dan verlof, bouwverlof, dus zie dat wel zitten

Waar is da feestje ? 16 juli op het dak van het Porsche Museum in Stuttgart. Wie gaat er mee ? Meer details dit weekend. Aantal plaatsen beperkt !!

Ik ga deze week dit verder concreet maken.
                              Gekozen om het te doen. We zijn al met een 10tal geïnteresseerden, dus gewoon gaan.

Ik hou jullie op de hoogte.

Greets,
                              Rufie.

Komaan Rufie, laat je organisatie talent nog eens zien, je hebt al zeker enkele kandidaten die meegaan 8)

Ik zie dat ook wel zitten 8)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.