Party dak Porsche Museum 16 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Party dak Porsche Museum 16 juli

• Maker
    Discussie
  • Hello there,

Voel je de Porsche Passie weer opborrelen ?
    Dan hebben we volgend origineel voorstel : een hippe party op het dak van het Porsche Museum in Stuttgart.

Deze zomerse trip wordt een aangename mix van rijden op de Duitse Autobahn, topverwennerij in het beste 5*hotel van Stuttgart, culinair genieten.

Last but not least, een unieke party op het dak van het Porsche Museum.
    See you in Stuttgart !

Aangezien 16 juli niet meer zo ver af is, verzoeken we om in te schrijven voor vrijdag 24 juni 2011.

Greets,
    Rufie.

Attachments:
    • Boa_Porsche_Museum_A_20100717___031.jpg
7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
    • Voor 20€ ingang: you can count me in 8)

En uiteraard zijn er nog wat andere kosten, ik vreesde enkel voor de inkom prijs 😀

Een ingangsticket kost iets van een 20 euro dacht ik. Natuurlijk kost zo een feestje iets hé. De benzine van de reis, de overnachting, moet er toch geen tekening bij maken 🙂

rjf

Wij zitten dan mss op de Nurburgring, is wel een eind rijden vandaar maar wie weet. Keep us posted 8)

Alles aan de standaard Porsche prijzen zekers 🙄 🙄

Als het niet aan de prijs van een nieuwe Porsche is om binnen te mogen zie ik dat ook wel zitten….

Tempting… 8)
              Beetje meer info…
              Foute vraag misschien (aan de foto’s en de rijkelijk vloeiende Veuve Clicquot te zien), maar quanta costa? 😕 😳 😉

Dat ziet er wel héél leuk uit!

Enneuh Wim, bekijk meer foto’s…. 🙂

rjf

Ziet er cool uit, maar aan de foto’s te zien mag ik daar op mijne leeftijd nog niet binnen denk ik hahaha… 😆 8)

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.