Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Hello,

deze week heb ik het goede nieuws gekregen van Porsche dat er een derde editie komt van de ‘Porsche Roof Party.

Als je niet weet wat ik bedoel : op het dak van het Porsche Museum komen een 800-tal
      Ben je nog vrij het weekend van 14-15 juli en heb je interesse, geef dan maar een seintje.

Wil je erbij zijn, dan kan je vanaf nu inschrijven. Ik heb 30 kaarten gereserveerd en een programma samengesteld.

Meer details hieronder :

Het topic van vorig jaar met alle bevindingen vind je hier : https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/77435-party-dak-porsche-museum-16-juli

See you in Stuttgart,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
    • PB

We Want [IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Board/pics2.gif[/IMG]

Het was opnieuw leuk !
          Dank aan iedereen voor het gezelschap en de ambiance . :applaus:
          Op naar volgend jaar .

En dat we er een LAP op hebben gegeven :drink:
            Wat een feestje, de foto’s volgen
            Bedankt allemaal :first:

Ook terug thuis, merciekes aan allen.
              ‘t Weer ter plaatse is *enorm* goed meegevallen. Onderweg echter… 😕

Maar ‘t was idd weer de moeite…

Sammy, Sammy, Sammy… :sarcastisch

Hoi,

Ook veilig weer thuis, terug van een geweldig weekend in Stuttgart!
                Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid en katja en alain voor de goede organisatie.

Groeten e

Net terug thuis van Stuttgart. Het was een leuk weekend met on top : party op
                  het dak van het porschemuseum. Proficiat aan de inrichters Alain en Katja. Aan al
                  degenen die er niet bij waren, die hebben veel gemist. :relaxman: :driver:

Van 19:00 tot 21:00 zijn de voorspellingen: droog & zon – voor die tijd regen (tot circa 15:00 uur) – en na die tijd ook ….

Have Fun ❗

veel plezier op het dak aan iedereen die gaat :relaxman:

Allemaal klaar ?
                        We gaan er een lap op geven morgen :drink:

Inderdaad wat rustig doordat we zelf op vakantie waren.
                          Alles is geregeld voor zaterdag, de zon is besteld en heb er veel zin in.

Later vandaag stuur ik nog een mailing uit met de laatste briefing.

Groetjes,
                          Rufie.

tis hier zo rustig ,wie gaat er mee ?
                            komt er iemand langs diepenbeek naar maastricht ? dan kan ik aanpikken

Rufie, wie gaat er allemaal mee ?
                              Ik kan in alle geval al niet wachten :drink:

Helaas is de datum toch een onmogelijkheid gebleken. Ik hou deze dus nog tegoed Rufie. Veel plezier aan degenen die gaan.

ja ik zal toch niet kunnen wegens een tekort aan geld.

voor mij zal het in september zijn en een gewoon bezoek aan het museum.

volgend jaar zeker… 😉

Ja, we zitten dan op de Cayman-eilanden….hahahaha :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.