Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Hello,

deze week heb ik het goede nieuws gekregen van Porsche dat er een derde editie komt van de ‘Porsche Roof Party.

Als je niet weet wat ik bedoel : op het dak van het Porsche Museum komen een 800-tal
      Ben je nog vrij het weekend van 14-15 juli en heb je interesse, geef dan maar een seintje.

Wil je erbij zijn, dan kan je vanaf nu inschrijven. Ik heb 30 kaarten gereserveerd en een programma samengesteld.

Meer details hieronder :

Het topic van vorig jaar met alle bevindingen vind je hier : https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/77435-party-dak-porsche-museum-16-juli

See you in Stuttgart,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
      • [quote=”Rufie” post=101362]Net verandering in de zaak.
        Ik heb één koppel die er door omstandigheden niet kan bij zijn.

Wie o wie ?[/quote]

Rufie en zijn vrouw ! :happy: 😉

Net verandering in de zaak.
          Ik heb één koppel die er door omstandigheden niet kan bij zijn.

Wie o wie ?

Hi,

normaalgezien zijn alle kaarten de deur uit.
            Stel dat er nog verandering in komt, dan laat ik het weten.

Groeten,
            Rufie.

heel goed idee rocco :mrgreen:

maar ja ik moet eerst weten of er nog plaats is en dan zien of mijn ouders of broer mij het geld kunnen lenen want ja ik krijge mijn loon pas eind volgende maand….

misschien vind je daar wel een knap lief die wel een porsche heeft, én geld :mrgreen: :happy:

haha ja je hebt gelijk maar die porsche kan ik zeker nu niet kopen en dit kunnen mijn ouders wel deels betalen, dat weekend. :p handig als je nog jong bent.

ik ben ook nog nooit naar het Porsche museum gegaan en ik ging zeker deze zomer vakantie eens gaan dus dit zou dan gedaan zijn. :mrgreen:

maar ja ik besef ook dat het niet zo realistisch is om nu direct een Porsche te kopen dus enkel maanden langer wachten zal nu niet meer het verschil maken. 😕

PB

Dit uitstapje kost je de helft van het budget dat je hebt om een P. te kopen… :mrgreen:

is er nog een plaatsje vrij?

En toch zal het moeten Funny ,Monique en ik kunnen geen vrije zaterdag nemen .
                        Zodoende moeten we passen voor deze fuif ,Ik had het ook graag anders gezien maar het is zo .Aan allen veel plezier daar en wij zullen aan jullie denken in alle geval terwijl we werken :puke:

Een party zonder Snoer ,dat kan toch niet . 😥

Ik doe mijn uiterste best om mee te kunnen maar ik vrees er voor , Ik laat zo spoedig mogelijk iets weten .

Nog een paar plaatsen. Inschrijven kan nog !

ook ingeschreven,zal een leuk weekendje worden :driver: :relaxman:

Rufie er zijn nog 2 personen die willen meegaan ,Zwarte Pijl wil er ook bij zijn. :applaus: :relaxman:

Gisteren gevraagd. Hij zal waarschijnljk op reis zijn met de kids, dus denk het niet.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.