Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Hello,

deze week heb ik het goede nieuws gekregen van Porsche dat er een derde editie komt van de ‘Porsche Roof Party.

Als je niet weet wat ik bedoel : op het dak van het Porsche Museum komen een 800-tal
      Ben je nog vrij het weekend van 14-15 juli en heb je interesse, geef dan maar een seintje.

Wil je erbij zijn, dan kan je vanaf nu inschrijven. Ik heb 30 kaarten gereserveerd en een programma samengesteld.

Meer details hieronder :

Het topic van vorig jaar met alle bevindingen vind je hier : https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/77435-party-dak-porsche-museum-16-juli

See you in Stuttgart,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
      • Rufie zal de eigenaar van mijne ex jubi ook aanwezig zijn ?

Ja Mark, dat is idd wel balen 😀

Zal later vandaag eens een lijstje maken van wie al meegaat.

De laatste plaatsen gaan hier de deur uit.
          Nog 3 of 5 plaatsen over.

Best niet te lang wachten om te beslissen als je nog meewilt.

Groeten,
          Rufie.

ikke ni ween, ween, ween, (lees, kop tegen de muur, door de muur….koppijn….) mams en paps zijn zoveel jaar getrouwd en geven een receptie/diner en zoonlief zal aanwezig zijn…. Ikke wil naar de party :first:
            Zullen dan zeker tot volgend jaar aan mij terugdenken… :relaxman: partymonster zal nog maar terug in zijn schulp kruipen :sleep:

[quote=”Funny” post=100442]Rufie ,zet ons er maar op met 2 personen .[/quote]

en die tweede dat ben ik … :drink:

:drink:
                Rufie?
                Een lijstje van zij die meegaan tot nu toe?? :respect2:

Rufie ,zet ons er maar op met 2 personen .

Inschrijvingen lopen heel vlot binnen.
                    Voor de twijfelaars, best niet te lang wachten.

Nog slechts 12 plaatsen over.

Greets,
                    Rufie.

Het definitieve programma is samengesteld.

Wil je erbij zijn, dan kan je vanaf nu inschrijven. Ik heb 30 kaarten gereserveerd.
                      Meer details hieronder :

Het topic van vorig jaar met alle bevindingen vind je hier : https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/77435-party-dak-porsche-museum-16-juli

See you in Stuttgart,
                      Rufie.

net bevestiging gehad @ rufie ; ikke met nog drie man (2 autos)

ja hoor ik was erbij
                          alleen al de rit op en af daar doe ik het voor
                          neemt niet weg dat het bezoek zelf ook wel leuk is en het hotel , en de fuif , en het eten , en de taxirit , tja eigenlijk 2 dagen fun

Klopt hoor, Etieke was ook van de partij 😉

@etieke jij was toch vorig jaar ook mee ?Of vergis ik me ?

ik ook mee al zeker met twee man 1 auto
                                en optie van nog twee man en nen oto , dat word mij hoplelijk vandaag of morgen nog bevestigd

Ik kjk er naar uit Alain, normaal dit jaar ook van de partij :drink:

We laten er hier geen gras over groeien. Alle afspraken zijn gemaakt, normaalgezien staat morgen het programma online.

Greets,
                                    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.