Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Hello,

deze week heb ik het goede nieuws gekregen van Porsche dat er een derde editie komt van de ‘Porsche Roof Party.

Als je niet weet wat ik bedoel : op het dak van het Porsche Museum komen een 800-tal
      Ben je nog vrij het weekend van 14-15 juli en heb je interesse, geef dan maar een seintje.

Wil je erbij zijn, dan kan je vanaf nu inschrijven. Ik heb 30 kaarten gereserveerd en een programma samengesteld.

Meer details hieronder :

Het topic van vorig jaar met alle bevindingen vind je hier : https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/77435-party-dak-porsche-museum-16-juli

See you in Stuttgart,
      Rufie.

9 reacties aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
      • Indien enigzins mogelijk ben ik ook van de partij .

:relaxman: We doen ook ons best om er bij te zijn hoor .maar ik kan nog niet beloven als we vrij kunnen nemen .

Ambiance verzekerd dus :driver:

wij zullen er ook bij zijn :driver:

Klinkt goe Etieke.
                Ik heb vandaag besteld voor 30 personen.
                Zoals het er nu uitziet zijn we al met een 10tal.

ik ga eens horen
                  (toestemming vragen )
                  vond het wel leuk vorig jaar , zeker voor herhaling vatbaar.
                  en zien of da ik chinese vrijwilligers meekrijg.

En we hebben al een ontbijtlocatie :relaxman:

Wordt toch eens tijd wat Porschevrienden te ontmoeten over de grens. Dus we gaan het in de groep gooien :drink:

:first:

9 reacties aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.