Party Porscheforum 30 januari Marriot Gent

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porscheforum 30 januari Marriot Gent

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Porscheforum.be en RUFIE wensen je al het beste voor het nieuwe jaar. Om het jaar echt goed in te zetten, nodigen we je uit voor een grandioze New Year’s Party.

Op één van de mooiste plekjes van Gent, hotel Marriot, zal DJ RUFIE de sfeer erin brengen met de beste dansmuziek.

Bekijk alle details hier : http://www.rufie.be/forumparty

We willen je er heel graag bij hebben !
      Tot 30 januari in Gent.

Met vriendelijke groeten,
      het team van Porscheforum.be en RUFIE.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • 😐 Ik zit op een trouwfeest anders graag :drink:

Jammer genoeg vandaag moeten beslissen om de party te annuleren.

Het had nochtans een megafeestje kunnen worden, maar blijkbaar spreekt het om één of andere reden niet genoeg aan 🙁

Ik heb die zaterdag nog een nachtshift af te werken en zal de feestvierders gedenken tijdens mijn arbeidsvreugde,

Te drukke agenda J ? 😉

Ik kan helaas niet aanwezig zijn, toch veel succes !

Nog even uppen dat er kan ingeschreven worden tot en met woensdag 20 januari.

See you !
                  Rufie.

Beste mensen,

de teller mag nog een stuk omhoog.

Weet dat we dit belangenloos organiseren.
                    Weliswaar zijn er vaste kosten aan verbonden voor ons, contract met het hotel, huur geluid en licht, etc.

Wens je erbij te zijn, maak het dan aub concreet door in te schrijven en te betalen voor 21 januari !!

21 januari is de deadline. Dan moeten we het aantal doorgeven aan het hotel en beslissen of het doorgaat of niet.

We rekenen echt op jou om er samen een superleuk feestje van te maken.
                    Breng gerust je vrienden mee.

Inschrijven via deze link : http://www.rufie.be/forumparty/

Greets,
                    Rufie.

Ik probeer er te zijn maar kan niets beloven (zal in alle geval niet te vroeg zijn )

PDS

Hoe staat de teller ? Wie komt er nu allemaal ? :think:

Nog 3 weken voor onze eerste Forum Party Gent.

[u]Een paar goede redenen om dit niet te missen :
                          [/u]

• Gezellig samenzijn met andere forumleden
                          • Prachtige locatie in Gent
                          • De beste muziek om eens goed los te gaan
                          • Op een veilige manier feesten: lekker blijven slapen

Wacht niet langer om in te schrijven hier : http://www.rufie.be/forumparty/

Groeten,
                          Rufie.

[quote=”911cabriog50″ post=226218][quote=”snoer 964″ post=226169]Ik probeer er bij te zijn maar moet die avond al naar een einde jaar diner , indien we niet te laat daar buiten geraken kom ik nog af tot Gent .[/quote]

amai Snoer, jullie zijn er vroeg bij, nu al een eindejaarsdiner :drink:[/quote]

Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn he :wtf: het moest natuurlijk een nieuwjaars diner zijn wat ik bedoelde !

[quote=”snoer 964″ post=226169]Ik probeer er bij te zijn maar moet die avond al naar een einde jaar diner , indien we niet te laat daar buiten geraken kom ik nog af tot Gent .[/quote]

amai Snoer, jullie zijn er vroeg bij, nu al een eindejaarsdiner :drink:

Afstand op zich is geen probleem, eerder het eventuele morning-after gevoel dat zou kunnen opspelen… :puke:

Super Snoer !
                                  Yellow S : 200km, dat is maar een uurtje rijden ? 🙂 :driver:

Dit is daags voor de driftcursus! Op het parcours zal het niet opvallen als er niet kaarsrecht wordt gereden, maar het is wel 200 km enkele reis naar daar. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.