Party time : Oysters & Champagne

Home Forum Porsche Uitstappen Party time : Oysters & Champagne

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschist,

JCI Gent organiseert voor de 4de maal Oysters & Champagne.

Het zou leuk zijn om hier net zoals vorig jaar te feesten met andere Porscheliefhebbers

Eenvoudige formule :
    Lekkere oesters
    Champagne aan democratische prijs
    Stijlvol kader
    Dansbare en herkenbare muziek
    Mogelijkheid om te overnachten
    Ondergrondse beveiligde parking voor Porsche

Inschrijven :
    http://www.oystersandchampagne.be

Foto’s van 2007 :
    http://www.flickr.com/photos/jcigent/se … 482757577/

Voor meer details verwijs ik u door naar bijgevoegde uitnodiging en de website.

We kijken ernaar uit om u te mogen ontvangen en samen een onvergetelijke avond te beleven.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Degenen die nog geen plannen hebben voor morgen zijn altijd welkom.
      Je kan nog altijd aan op avond zelf betalen.

Voor degenen die geen oesters lusten, zijn er aardbeien met chocoladefontein 😉

VIP-arrangement houdt in toegang tot parking hotel, overnachting, ingangskaart party, overnachting en ontbijt.

Aangezien eronder staat dat entrée (12 à 15EUR), parking, ontbijt (10-15EUR?) en hotel (2p kamer) veronderstel ik dat er daar niks “bovenop” komt (het overige geld zit in die kamer en een stukje in die parking).

Zo lijkt het mij toch.

Rufie, ik ga mijn kalendar er morgen eens bij nemen, want champagne lust ik wel (die oesters daarentegen … ) 😉

4s

wat houdt het vip arrangement in?

Ik lust beide wel en wil me wel laten gaan .
            Ik vrees echter dat mijn baas me niet wil laten gaan 😈 😉 😆

Zij die geen champagne lusten kunnen uiteraard iets anders drinken.
              Degenen die wel het goud met bubbels lusten, kunnen zich eens goed laten gaan 😉

is der ook bier en nootjes? 😆

Damn, als er nu 2 dingen zijn die ik niet mag ziojn het net wel oesters en champagne 😕
                  Feesten 😆 das iets anders 😆 😆 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.