- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 november 2015 om 12:27
Even een korte vraag voor de kenners hier :
Ik heb de MB onlangs voor de eerste keer laten keuren (was ingevoerd uit Duitsland dus volledige keuring met carpass).
De bedoeling was om hier dagelijks mee rond te rijden maar al snel bleek dat hij stationair niet zo goed draaide.
Blijkbaar zijn er nogal wat rubbers en vacuumslangen compleet uitgehard dus heb ik het volledige inlaattraject uitgebouwd om alles te vervangen. Al bij al geen drama maar wel een hele klus.
Aangezien het een hobby moet blijven wil ik nu dus de MB als oldtimer inschrijven maar blijkbaar moet ik deze dan opnieuw laten keuren als oldtimer? Ik dacht dat de oldtimerkeuring misschien gewoon een administratieve keuring had kunnen zijn aangezien de MB pas volledig (en strenger dan oldtimer) gekeurd is.P.S. Hieronder een voorbeeld van een gelijkaardige ‘operatie’ op het internet => momenteel niet echt rijdbaar dus 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.