Pasen 2012 Nürburgring / Nordschleife

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pasen 2012 Nürburgring / Nordschleife

• Dit onderwerp bevat 12 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Eens iets anders dan paaseieren zoeken…, nam mijn vader voor een dagje mee naar de Ring en hij vond het geweldig;

Zag ook een blauwe 968 maar het bleek een “Scandinavische” Koen, foto moet ik even zoeken.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Die alfa Sz vind ik de moeite .
      Enige tijd geleden stond er bij Beerens in Antwerpen nog eentje te koop .
      BTW ik schrok ervan dat polyester zo zwaar kon zijn .Onlangs de Polyesteren motorkap eens vastgehad is nog zwaarder dan lood . 😳

0

Toch mooi hé .
        Als ik op de Nordschleife ga rijden heb ik ook steeds meerdere fotootjes van mijn karretje
        Zoiets knipsen ze graag

0

Op zoek naar meer foto’s kom ik wéér die fotogenieke 968 tegen;

0

Wow een SZ!
            Die heb ik zondag niet gezien, erg speciaal en zeldzaam, prachtig geluid ook.

Hoewel zeldzaam…, ik kwam laatst op het circuit en zag dit…;

:mrgreen:

0

Geen probleem om dit met m’n vader te doen…..die rijdt zelf circuit met z’n Alfa SZ (ES 30). De pot verwijt de ketel 😀

0

Er waren weinig Belgen en ook weinig Nederlanders.
                Vooral veel Engelsen en Zweden, maar ook Finnen, Noren, Tjechen, Italianen en Zwitsers.
                Een heel gemeleerd gezelschap met 1 gedeelde hobby heerlijk.

Heb de foto besteld dus nu ook zonder tekst;

0

Bedankt voor de fotootjes JP
                  Wel toeallig , ook een Koen in een blauwe CS en zo te zien witte velgen .
                  Tweelingsbroertje :mrgreen:
                  Ik moet ook dringend naar de Schleife .
                  Ik ben dit jaar er nog niet geraakt :mrgreen: .

0

Oh nee bij mij is het “zo vader zo zoon”.
                    De benzine (en olie) zit al 4 generaties in het bloed…; mijn opa kocht samen met de huisarts de eerste 2 auto’s van het dorp :first:

0

Denk niet dat dit zou lukken om mijn vader mee te nemen .Ik zo nogal wat commentaar krijgen 😳 😥 .

0

Veel Porsches…;

0

Soms was het na een bocht even schrikken van de zoveelste sukkel (let op het kenteken 8) ) op de baan;

0

Komtie;

En de enige andere NL Porsche op de baan;

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.