Pasen 2012 Nürburgring / Nordschleife

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pasen 2012 Nürburgring / Nordschleife

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

Eens iets anders dan paaseieren zoeken…, nam mijn vader voor een dagje mee naar de Ring en hij vond het geweldig;

Zag ook een blauwe 968 maar het bleek een “Scandinavische” Koen, foto moet ik even zoeken.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Die alfa Sz vind ik de moeite .
        Enige tijd geleden stond er bij Beerens in Antwerpen nog eentje te koop .
        BTW ik schrok ervan dat polyester zo zwaar kon zijn .Onlangs de Polyesteren motorkap eens vastgehad is nog zwaarder dan lood . 😳

Toch mooi hé .
          Als ik op de Nordschleife ga rijden heb ik ook steeds meerdere fotootjes van mijn karretje
          Zoiets knipsen ze graag

Op zoek naar meer foto’s kom ik wéér die fotogenieke 968 tegen;

Wow een SZ!
              Die heb ik zondag niet gezien, erg speciaal en zeldzaam, prachtig geluid ook.

Hoewel zeldzaam…, ik kwam laatst op het circuit en zag dit…;

:mrgreen:

Geen probleem om dit met m’n vader te doen…..die rijdt zelf circuit met z’n Alfa SZ (ES 30). De pot verwijt de ketel 😀

Er waren weinig Belgen en ook weinig Nederlanders.
                  Vooral veel Engelsen en Zweden, maar ook Finnen, Noren, Tjechen, Italianen en Zwitsers.
                  Een heel gemeleerd gezelschap met 1 gedeelde hobby heerlijk.

Heb de foto besteld dus nu ook zonder tekst;

Bedankt voor de fotootjes JP
                    Wel toeallig , ook een Koen in een blauwe CS en zo te zien witte velgen .
                    Tweelingsbroertje :mrgreen:
                    Ik moet ook dringend naar de Schleife .
                    Ik ben dit jaar er nog niet geraakt :mrgreen: .

Oh nee bij mij is het “zo vader zo zoon”.
                      De benzine (en olie) zit al 4 generaties in het bloed…; mijn opa kocht samen met de huisarts de eerste 2 auto’s van het dorp :first:

Denk niet dat dit zou lukken om mijn vader mee te nemen .Ik zo nogal wat commentaar krijgen 😳 😥 .

Veel Porsches…;

Soms was het na een bocht even schrikken van de zoveelste sukkel (let op het kenteken 8) ) op de baan;

Komtie;

En de enige andere NL Porsche op de baan;

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.