Passen de spiegels van een 86 model op een 77 model?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Passen de spiegels van een 86 model op een 77 model?

• Maker
    Discussie
  • Passen de spiegel van een 911 van 86 op mijn 911 van 77?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”the body docter”:br0dik95]even bij bmw langs gaan de e keurings stikers van de M3 spiegels kopen
      de evnetueele bmw nummer afknippen en erop kleven en hup naar de keuring die slapen daar half zeg gewoon dan je de e keuring hebt weggeschuurd toen je ze hebt laten lakken die konijnen willen een e zien vanwaar die komt stellen ze geen vragen bij

bij het invoeren van een 911 was de e niet meer leesbaar op de linker gordel wel de originele porsche nummer welke we rechts eveneens konden aantonen net aanvaard …………..

thuis even buiten snuffelen de stoffen doek van een opel rekord eraf een paar steekjes draad en terug naar de keuring en goed gekeurd ………….zijn die niet slimmer 😆 [/quote]

merci voor de tips 😆

even bij bmw langs gaan de e keurings stikers van de M3 spiegels kopen
        de evnetueele bmw nummer afknippen en erop kleven en hup naar de keuring die slapen daar half zeg gewoon dan je de e keuring hebt weggeschuurd toen je ze hebt laten lakken die konijnen willen een e zien vanwaar die komt stellen ze geen vragen bij

bij het invoeren van een 911 was de e niet meer leesbaar op de linker gordel wel de originele porsche nummer welke we rechts eveneens konden aantonen net aanvaard …………..

thuis even buiten snuffelen de stoffen doek van een opel rekord eraf een paar steekjes draad en terug naar de keuring en goed gekeurd ………….zijn die niet slimmer 😆

Zo lang ze je vriendin niet controleren op een e-keuring 😆

In Hechtel bij Koens keuringsstation kijken ze zelfs of het spiegeltje in het makeuptasje van je vriendin een E-keuring heeft 😈

Zolang je hier in Hechtel op de keuring wegblijft toch niet 😕

Dat controleren ze bij mijn weten niet hoor.

Heb dat toch nog nooit zien of weten gebeuren…

[quote=”stefx911″:4kfwbvk0]Ik denk niet dat je problemen hebt op de keuring met je Cup spiegels hoor[/quote]

geen e-keuring, tzijn geen originele en ze klappen ook niet naar binnen..

Ik denk niet dat je problemen hebt op de keuring met je Cup spiegels hoor

wat mag ik aan 2 stand. spiegels betalen in occasie? (gewoon om de keuring mee door te komen 😉 )

Volgens mij zijn dat identiek dezelfde

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.