- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 februari 2018 om 09:18
Het bleef lang stil rond Patrick Snijers, die vorig seizoen, naast de Legend Boucles, enkel in de Spa Rally in actie kwam met de Car Cave Porsche 997 GT3. De Lange leek stilletjes uit te bollen, maar niets blijkt minder waar. Nadat hij zijn 60ste verjaardag vierde, is hij helemaal terug. Dit seizoen zal Patrick Snijers, samen met copiloot Luc Bouchat, het volledige Belgisch kampioenschap afwerken met een Porsche 997 GT3 van BMA in de kleuren van Containers Maes, een bedrijf uit zijn geboortestreek Tessenderlo
“Ik kijk enorm uit naar het seizoen, want ik heb nog altijd enorm veel goesting in het rallywerk,” vertelde Patrick. “Ik ben ook trots dat ik een nieuwe sponsor kan introduceren in de rallywereld. We willen Containers Maes dit jaar bekendheid bezorgen via topprestaties. Ik denk dat we met deze Porsche mogen mikken op een Top 5 in de manches van het BRC. Als we niet teveel problemen kennen in de loop van het jaar, dan is een podiumplaats in de eindstand van het BRC niet uitgesloten.”
De Porsche heeft alvast geen geheimen meer voor Patrick Snijers, die in 2013 zijn laatste nationale overwinning behaalde met een Porsche in de East Belgian Rally. Verder reed hij in 2015 nog met een 997 GT3, nadat hij in 2007 en 2008 het kampioenschap kleurde met een 996 GT3. Maar, laten we niet vergeten dat hij twee van zijn zeven Belgische titels veroverde met een 911 SC, in 1983 en 1984. Ondertussen al 34 jaar geleden…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.