PCF?

Home Forum Porsche Clubs PCF?

• Maker
    Discussie

• 123
    Deelnemer

Zit hier iemand bij PCF?

Is dat de moeite? Ik ben niet echt een grote club socialite, kheb geen madam en gala toestanden of diners is niet echt aan mij besteed.
      Maar ik ga wel eens graag op circuit zonder daarom 10 keer per jaar te gaan racen.

Maar Porsche Days in Spa, de Ring, kzou ook ooit nog eens op Le Mans classis op t circuit zien te geraken of ik zeg maar iets Monza of zo.
      Dan denk ik dat PCF daar niet slecht voor is, maar hoe is de club mentaliteit wat betreft een Westvlaming uit Ieper die dan niet echt op diners of vergaderingen komt opdagen?? Op Pdays ergens handje helpen bv zou ik dan weer prima vinden.

Ik weet dus niet goed wat te verwachten of wat PCF van zijn leden verwacht.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Dat is gesproken zé! :up: :up:

123

T gaat over de parade hoor op Classic Le Mans, niet in competitie mee rijden..
          Zoveel monies en talent heb ik nie , en een Internationale FIA licentie ontbreekt me ook.

De Parade is redelijk exclusief, da wel
          Je moet wat connecties hebben bij Porsche Club France, of ACO of … T zal ook wel iets kosten, met 20 € gelijk op Spa geraak je er echt niet maar het is een wreed lang circuit, er wordt wel effenaf snelheid gemaakt op Mulsanne.

Bucketlist materiaal, wil ik wel wat moeite voor doen en links en rechts wat Westvleterens rondzeulen..
          Waar een Wil is is een Weg

de beste manier om op Le Mans te geraken is volgens mij advies vragen aan iemand die er al heeft gereden. dat is een clubje van de happy few en zo iemand ga je hier niet snel vinden.
            je zou je licht eens kunnen opsteken bij Johan Dierickx van 911motorsport info@911motorsport.be

123

soit, bij gebrek aan feedback dan maar gewoon ingeschreven.. we zien wel.
              Connecties nodig om op Le Mans circuit te geraken met mijn masjien, en dan lijkt PCF nog geen van de slechtste clubs om bij te horen, from one Legendary track & bijhorende club to the next.

123

tijd & geld !

het is kostelijk als je in een club in schrijft, dan nog eens betaalt voor een evenement en tot de constatatie moet komen dat je je er niet goed voelt.

Ik ben geen miljonair, en sommige van die dingen zien er gewoon kostelijk uit, gala diners zijn bv al nie voor mij. afterwork events, tis nogal ver van waar ik werk. Ritjes van 500 km retour zijn ook nie goedkoop qua naft om dan te tafelen met een nest koppels, ik ben single en voel me daar nie thuis in,Fancy hotels zeggen me weinig, en 4 gangen menus zijn verspild aan mij..
                Ik kar liever 1000 km om in een tent slapen voor mijn geld met maten met een koelbox vol bier en sosissen 😀 (ik overdrijf een beetje, maar you get the picture)

Maar ik heb een zware interesse om op bepaalde circuits te geraken met mijn masjien, en daar is PCF dan wel goed voor.

Maar als de club en co dan van mening is dak er iets te vrijblijvend in ben, en enkel t geen eruit pik dat mij interesseert..
                En ik er dan met de nek voor aangezien wordt.. dan is dat ook niet tof.

Mogelijks zijn die net heel easy going, en zien ze een alternatieve jongen gelijk ik als een verrijking..
                maar dat weet je dus niet zo op basis van ne website

Ik probeer dus even wat rond te vragen of er anderen zijn die het al weten.

Zou verwachten dat er hier toch wel een paar PCF leden op forum zitten, misschien niet echt actief?

Stijn, ik weet het niet, maar ik weet wel dit: “breek uit jezelf, zet je eigen ouwe ik aan de deur!” (Wim De Craene)

Gewoon meedoen man! Wat heb je te verliezen?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.