PCM 2.1 DVD-Navigation Europe – versie 2015

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop PCM 2.1 DVD-Navigation Europe – versie 2015

• Maker
    Discussie
  • Het betreft een “back-up” van de originele DVD (zie het origineel op onderstaande foto):

FotoPCMSW01-2.jpg

Voor dit systeem (PCM 2.1):

FotoPCMSW02-2.jpg

Werkt alleen met een externe DVD unit (in de kofferruimte van de auto).

FotoPCMSW03-2.jpg

Werkt met SW versie 3.0 of hoger (Boxster, Cayman en Carrera modellen).

Versie controleren:
    – Druk de op de “Main” knop van je PCM (ingedrukt houden)
    – Druk op de “Trip” knop
    – Het SW versienummer staat in het scherm dat verschijnt bovenaan:
    (Druk op de “return” knop of op de “Main” knop om terug te gaan naar het eerste scherm).

Installation Quick Guide:
    Oude DVD er uit, nieuwe DVD er in, PCM aanzetten, op het scherm de nieuwe DVD accepteren, nog enkele ogenblikken geduld (herkennen van de DVD duurt even) en het werkt.

Kosten: 28,50 euro (incl. verzendkosten binnen Nederland).
    Interesse? Stuur dan a.u.b. een pb.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • PB

“Back up” :ass:

[quote=”PatrickB” post=219462]En hardnekkig je illegale software blijven posten. :applaus: :applaus: :applaus:[/quote]
        Leuke reactie (applaus).
        Is m.i. geen illegale software, heb toch duidelijk aangegeven dat het een “back-up” betreft?

Lees regelmatig dat men zich ergert aan hoge (Porsche) prijzen, dacht dus hiermee sommigen een plezier te doen.
        Als dat niet als gepast wordt gezien dan hoor ik het graag dan trek ik de post met evenveel moeite weer in, rijk ga ik er sowieso niet van worden.

[quote=”Indy Red” post=219460]werkt dit op een carrera 997 van april 2005?[/quote]
          Zie de details in de post, afhankelijk wat je in je 997 van april 2005 voor system en SW versie hebt.

Te rap gereageerd… snap het al …ooops :bounce:

wat bedoel je Patrick? Ik mis hier iets denk ik 🙄

PB

En hardnekkig je illegale software blijven posten. :applaus: :applaus: :applaus:

werkt dit op een carrera 997 van april 2005?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.