PCM problemen CAYENNE

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne PCM problemen CAYENNE

• Maker
    Discussie
  • Deze middag is tijdens het rijden plots mijn navigatie systeem(pcm) uitgevallen, inclusief de radio, na enkele seconden geen beeld kwam er plots terug het Porsche embleem op maar verder niets om dan na enkele seconden terug uit te vallen. 🙁 🙁 🙁
    Dit bleef zich constant herhalen en kon het ook niet uitschakelen.
    Ook na de wagen stil te leggen en terug te starten, zekeringen van de PCM uit te halen en terug te plaatsen bleef da spel zijn medewerking weigeren.
    Radio en telefoonmodule doen ook niets meer.

Iemand soms een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit eventueel gemakkelijk kan oplossen. ❓ ❓ ❓

De hamer erbij nemen lijkt mij voorlopig geen goed idee! 🙄 🙄 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • reys schrijft:

(ga m’n precentje opvragen)

😆 😉 😆

Anoniem

Oef eindelijk terug .Maar de helft bespaard luc.De muziek zal nog zo geweldig klinken nu .
        In het verleden zou ik het ook enkel over gelaten hebben aan een dealer maar nu NOOIT meer .

Anoniem

Goed om horen! Blijkbaar doen die mannen ook wat ze beloven.(ga m’n precentje opvragen)

Vandaag EINDELIJK de PCM terug gekregen!!! 🙄 🙄 🙄
            Was uiteindelijk toch het moederbord die stuk was en is terug herstelt in de fabriek in Duitsland, maar wel voor bijna de helft dan wat ze me bij RS hadden meegedeeld.:o 😮 😮

@cab 88, toch nog eens bedankt voor uw aanbod maar mag zeker niet klagen van SERVIMAC die voor de herstelling gezorgd heeft. 8) 8) 8)

Anoniem

… en de vrouw nog niet hees of zit de pcm al terug gemonteerd?

Nee nog nie, net +600km gereden door en weer naar andere kant van Belgie zonder muziek en navi, saai zulle. 🙁 🙁 🙁

Anoniem

En Luc, al terug muziek?

Vandaag reeds antwoord gekregen van Servimac, is in ieder geval goedkoper dan bij Porsche center (inruil 950€ ipv 1400€), herstellen van scherm indien mogelijk voor 385€.
                    Al iemand ervaring met Servimac ❓ ❓ ❓

@JP: Thanks voor de tip, reeds mail verstuurd naar Servimac.

@Cab 88: Pm verstuurd met Tel.nr

Anoniem

Hallo,

zeker nog eens proberen via mijn gebuur !
                        Ik ga vandaag nog vragen wat er gebeurd indien niet te herstellen naar kosten toe .
                        Stuur mij anders uw tel.nr per pb en dan bel ik U op als ik meer weet.

Die site van servimac ziet er ook wel deftig uit, bel anders naar daar ook eens om te weten wat er aangerekend wordt bij niet-herstelling.

Groeten.

Anoniem

Ai, d’as minder goed nieuws.
                          Luc, al eens geïnformeerd bij deze man?
                          http://www.servimac.be

beloofd wel veel 😯

[i]- Gratis eigen ophaaldienst
                          – Betaalbare prijzen.
                          – Gratis prijsopgaven.
                          – Geen lange wachttijden. 95 % van de defecten worden in 24h hersteld.
                          – Herstellingen worden verricht in onze eigen technische dienst.[/i]

Vandaag nieuws gekregen van RS, is blijkbaar onherstelbaar volgens hen en ze stelden mij de inruil voor, zijnde €1405 excl. BTW. 😥 😥 😥
                            Heb nog geen nieuwe besteld, denk er sterk over om ‘cab88’ zijne plan B te gebruiken.
                            Weet natuurlijk niet als ze die in Stuttgart wel gaan kunnen vermaken hé en wat het mij dan kost indien dit niet kan hersteld worden maar ze er toch aan gewerkt hebben. ❓ ❓ ❓

Zal eerstdaags eens contact opnemen met Cab88

Anoniem

Is er al nieuws?

Okidoki 😉 😉 😉 , maar hopelijk niet nodig.

Anoniem

De mijne was ook in Ingelmunster binnen en daar “onherstelbaar” verklaard.
                                  Mocht het ook zo uitdraaien, gewoon mee naar huis vragen (hij is er nu toch al uit) en dan overschakelen op plan B 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.