PCT DAY 2 september 2012

Home Forum Porsche Uitstappen PCT DAY 2 september 2012

• Maker
    Discussie
  • P.C.T. Day 2 September 2012

Beste Porscheliefhebbers,

Op 2 september nodigen wij U graag uit op P.C.T. Day.

Iedereen wordt verwacht rond 11u30 in Steak & Grillhouse OVENBUUR, Gaversstraat 1, 9770 Kruishoutem voor het de start van de rit.

We starten met een aperitief.

Daarna is er keuze tussen een reuzebrochette of een steak met pepersaus of provencaalse saus met groentjes en frietjes vergezeld van een drankje.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we met de rit.

Onderweg hebben we een dessertstop voorzien met een Damme blanche.

De dag wordt afgesloten met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 40 € per persoon voor PCT leden en 45 € per peroon voor PCT niet leden.

Inschrijven is mogelijk via Philip Verbeke : philipverbeke@skynet.be met vermelding van naam en aantal personen en keuze hoofdgerecht: brochette of steak.

Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86

Inschrijven kan tot 26 augustus.

Met vriendelijke groeten,

Philip Verbeke

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • dju, komt juist slecht uit met men agenda, had er graag bjgeweest

wij zijn ook al ingeschreven,ben zelf lid en rijdt iedere keer mee :driver: 😉

Ik ben ook op Francorchamps voor de Formule 1. Vanaf zaterdag zelfs.
          Zeer ongelukkige timing zou ik zeggen. Ik zou het bestuur dan ook willen vragen om dit volgend jaar te vermijden a.u.b. : ik probeer namelijk geen enkele PCT-rit te missen maar de Formule 1-tickets heb ik al eind 2011 besteld, dus…

Grtjs,

Patrick

werken geblazen voor mij 🙁

Zit in Francorchamp die dag, F1 kijken hé :driver: :driver: :driver:

Heb me al ingeschreven :relaxman: Wie nog ? :drink: :driver:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.