PCT Driften 14 september 2014

Home Forum Porsche Uitstappen PCT Driften 14 september 2014

• Maker
    Discussie

• Akai
    Deelnemer

P.C.T. Driften 14 september 2014

Beste Clubleden,

Op zondag 14 september nodigen wij U graag uit op P.C.T. Driften.
      Dit jaar hebben we opnieuw voor een namiddagrit gekozen.

Iedereen wordt verwacht om 11u30 in Den Heksestoel, Douanestraat 1, 8958 Loker (Heuvelland) waar we starten met een aperitiefje (keuze tussen Picon van het huis met witte wijn (huis-en streekspecialiteit), glaasje Cava, of vruchtensap) .
      Daarna is er keuze tussen een Varkenshammetje, seizoensgroenten, saus van St. Bernardus Prior met graanmosterd, verse frietjes
      OF
      Kabeljauwfilet onder kruidenkorst, wokgroentjes, mousseline met fijne tuinkruiden, noordzeegarnaal, verse frietjes.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.
      We vertrekken via omwegen en wat geflirt met de Franse grens richting Geluwe.
      Onderweg hebben we de dessert stop waar keuze is tussen een dame blanche of een coupe mokka met een koffie of een verwenkoffie.
      Daarna vertrekken we richting Wevelgem waar we eindigen met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 39 € per persoon.
      Inschrijven is mogelijk via Koen: secretarispct@gmail.com

Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86
      Met vermelding van naam , lidnummer, aantal personen en keuze gerecht + dessert.

Inschrijven kan tot en met 9 september

Met vriendelijke groeten,
      Koen & Annelies

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • zojuist overgeschreven voor het vrouwke en de kids.
        Zelf ben ik er wel niet bij.

Nog even ter info voor de mensen die zich via deze weg hebben ingeschreven: deelname is pas definitief na betaling en doorgeven van keuze gerecht en dessert!

Mag ik vragen aan de personen die zich reeds hebben ingeschreven om via pb of mail hun naam en keuze van gerecht en dessert door te geven aub (indien ze dit nog niet zouden gedaan hebben natuurlijk 🙂 )

alvast mooi weer gewenst helaas kan ik niet deelnemen

Spijtig genoeg andere verplichtingen die dag . 😥

We rijden mee :driver:

[quote=”Harley G” post=177371]Jammer maar helaas :bounce: weekend is reeds volboekt….[/quote]
                    idem.
                    Veel succes met de rit.

Ik rij ook mee :driver: :happydance:

ik ben er ook bij :happydance: :drink:

Jammer maar helaas :bounce: weekend is reeds volboekt….

Hey Krokodile, natuurlijk mogen niet leden van PCT meedoen! Hoe meer zielen, hoe meer :driver:

@ Vonheist: Da’s idd jammer, mss volgende keer é
                            @Snoer & Zwarte Pijl: :applaus:

[quote=”snoer 964″ post=176653]We zijn ingeschreven zie :driver: :driver: :driver:[/quote]

Hey Snoerke mogen niet leden van PCT daar ook aan meedoen. :driver:

Spijtig dat ik dit jaar niet mee kan… 😥

Vandaag nog een stuk van de rit afgereden, ‘t zal weer :driver: worden. 😀

wij rijden ook mee :driver: :driver: :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.