Pech onderweg

• Maker
    Discussie
  • Dinsdag rond 20.00u kwam ik van Antwerpen op de E113 richting hasselt/Luik
    In de omgeving Ranst naast het Tankstation, Pizza hut, enz.
    Werd ik getroffen door een stuk metaal dat ws van een vrachtwagen kwam.
    Het stuk was zeker 30/30cm en kwam over de weg gekaatst, recht voor mijn
    Porscheke.
    Een slag vernielde mijn voorbumper in blutsen en mistlicht moest er ook aan geloven.
    Nadat nog niet genoeg was, kwam het stuk onder de wagen terecht waardoor ik
    onmiddellijk lek reed.
    Ik zie geen beschadigingen op de velg, wat toch een geruststelling is.
    Ook de onderkant kreeg enkele boksen.
    Kon hem netjes aan de kant zetten na de inslag.
    Nadat politie vaststellingen deed, papieren nakeek en vroegen of het een ‘Amerikaanse’
    was (rode achterpinkers), kwam na een half uurje VAB mij uit de nood helpen.
    Reservewiel opgeblazen en tegen 100km/u richting Geel.
    Natuurlijk had ik er nog niet aan gedacht lid te worden van VAB, die me
    dan ook netjes inschreef voor een jaar en me de rekening presenteerde.(196eu:)
    Verder weten ze nog niet waar het stuk vandaan kwam, dus zullen de verdere centjes
    uit mijn spaarvarken komen.

voor de foto’s, scrol naar beneden !

Nog even een lekker vloekwoordje F*CK 😡

Groeten Jeroen

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Innige deelneming !

Europe Assistance is anders ook goed als bijstand en pechverhelper ! 8)

Thanks voor de foto’s te plaatsen
        grtz

Allez jong, over pech gesproken 🙁

Vrees dat het zoeken wordt naar een naald in een hooiberg. Dat stuk metaal kan van elk voertuig gekomen zijn…

Hier de fotos van ‘8ees (iets later want was in weekend en heb niet veel geslapen 🙂 )

Ziet er triestig uit, wagen moet ook onderaan opnieuw behandeld worden met beschermingslaag?

Dat wordt weer een hele veldslag om hier iets van terug te zien .

Da’s echt wel pech hebben, ik hoop dat vinden van waar dat stuk metaal gekomen is en dat uw schade toch nog wordt terugbetaald.

Ik heb een jaar of 6 geleden zo een BMW total loss gereden op de E40. Een bestelwagen die een aluminum lat (van zo’n meter of 4 lang) verloor en dat vlak voor mij. Ik ben tegen de middenberm terecht gekomen zonder een andere auto te raken. Die gast had niets gezien maar andere automobilisten hadden hem teken gedaan en hij is er de eerste afslag afgegaan om terug te komen. Ik heb mijn documenten samen met hem ingevuld omdat die lat mijn wagen geraakt had en het is allemaal in orde gekomen (mijn wagen was gelukkig ook een leasing). Maar er waren nog auto’s die elkaar geraakt hadden en de politie had die onderling hun documenten doen invullen en niet met die kerel van die bestelwagen. Een ganse tijd erna heb ik nog moeten gaan getuigen voor een van die anderen want die waren nog steeds in proces.

196 € voor bandje op te blazen is wel een dure rekening, heb je geen pomp in de wagen, is één van de eerste dingen die ik mij aangeschaft heb.

Damn, da’s wel effe pech hebben 🙁

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.