Pech op een zonnige dag :-(

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pech op een zonnige dag :-(

• Maker
    Discussie
  • IMG00082-20120225-1721.jpg
    Gisteren de Boxster genomen om te gaan touren. Dak uiteraard naar beneden 🙂 Gestopt aan een winkel om iets op te halen. Gelijkertijd een leuke jongen met een Touareg die parkeerfoutje maakt en tegen de P knalt. Vleugel LV en dag naar de kl*ten …..

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Los onderdeel + tegenpartij gekend .
      Geen reden tot probleem of paniek imho

Ja ‘t is maar een klein blutske, ik heb al erger gezien :mrgreen: :happy:

Vandaag aangifte gedaan, de tegenpartij heeft me bevestigd dit ook gedaan te hebben. Er is geen discussie in het ongeval. Dus asap binnen bij Porsche Centrum voor expertise en herstel 🙂

Wim

Inderdaad niet leuk, maar dader bekend, en niet al te zware schade.

Niet leuk dit tegen komen .Gelukkig is de dader gekend .

@Jochen, da is serieus kl…. :puke: :puke: :puke:

Dit is :censored: , maar gelukkig vervang- of herstelbaar. Ik zou ook niet blij zijn…
                  Komt wel in orde!

Vriendin was reeds in Boxster ingestapt, en ik achteraan te wachten voor passerende auto’s. Stond er echt op te kijken/gapen. Wel geldige groene kaart en rijbewijs, dus hopelijk snel toelating om naar P-centrum te gaan voor herstelling…..

het blijft toch altijd miserie, zelfs indien de tegenpartij gekend is kan het soms nog maanden duren voor alles in orde is :censored:

Anoniem

Als de tegenpartij gekend is verzacht dat toch de pijn hoop ik.

Anoniem

Jammer, hopelijk is die leuke jongen goed verzekerd.

dit is idd minder, maar hopelijk snel hersteld

Dat is klote,heb ook zo iets voorgehad,madammeke had haar leerling rijbewijs gehaald en was aan het GSMen terwijl ze aan het rijden was!! bij mij was heel de week naar de vaantjes indertijd.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.