Pedaalslot

• Maker
    Discussie
  • Heb een Cayman model 2014 aangekocht.Mijn Porsche dealer adviseerde me om geen pedaalslot te gebruiken daar het de sensoren van de pedalen beschadigd.
    Iemand enige ervaring?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • een pedaalslot houdt idd bepaalde risico’s in. tegen afslepen met een trolley helpt het ook niet dus kan je beter andere elektronische middelen inzetten ipv mechanische.
      als je interesse hebt, stuur me een PB. aangezien dit een publiek forum is waar iedereen kan meelezen zet ik zo’n tips en tricks niet gewoon online.

Iemand intussen hier op ‘t forum gebruikservaring met zo’n slot voor een 987?

Het toeval wil dat ik net een pedaalslot aangekocht heb en mijn pedaalslot dealer adviseerde me om die niet te gebruiken op een nieuwe Cayman… 🙄 😆
          Ik heb geen idee of het klopt, maar als ze het je afraden, gewoon niet doen. :up:

Welkom trouwens. 😉 We horen graag wie je bent en zien nog véél liever foto’s van je Cayman!
          Dus stel je even voor en maak ons blij… :coolness:

Welkom hier en proficiat met de aankoop :up:

Stonne,
              Welkom op ons forum :first:
              Graag een korte voorstelling van jezelf in het daarvoor bestemde topic! :up:

Jouw 3 eerste posts moeten door ons goedgekeurd worden alvorens ze gepubliceerd worden, dus 5x hetzelfde proberen posten heeft geen nut 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.