pek verwijderen!!!! hoe??????????????

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 pek verwijderen!!!! hoe??????????????

• Maker
    Discussie
  • ik heb donderdag en vrijdag een leuk ritje gedaan.
    ok het weer sloeg wat tegen maja ge kunt ni alles hebben eh.
    mijn schatke was goe vuil door wegenwerken enzo…
    dus hebbek ze vandaag gewasse en ondervond dat ze gewoon VOL zwarte stippen staat en aangezien ze wit is valt dit heel hard op.
    ik heb bena alles geprobeert maar niks hielp…
    kan iemand ze proper krijge????

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • idd. ik heb een klein stukje geprobeert en het gaat eraf zonder probleem. 😀
      als het nog eens droog weer begin ik eraan. het is niet echt een jobke om binnen te doen eh 😉

kunt gem dan niet beter volledig met W40 insmeren? Dat is pas goed tegen roest 😀 twisted:

Petrol geeft zelf nog een goede laag tegen het roest.

[quote=”Vereeken”:2fw131qv]Petrol, ja dat is waar ook, alleen is het nogal duur per liter en stinkt het, maar hey ieder zijn smaak nietwaar ;o)[/quote]

Een scheutje Petrol in het water doen, telkens je hem afpoeld is een heeeele oude truc en petrol is toch goedkoper dan Autoglym en andere “polish” produkten.

Stinken!!! er zijn andere zaken die veel harder stinken !!

Yvan

Petrol, ja dat is waar ook, alleen is het nogal duur per liter en stinkt het, maar hey ieder zijn smaak nietwaar ;o)

ah zo kuisten wij ook de karts, wist niet dat dat op autolak ook mocht, dacht eraan maar durfde het niet te suggereren 😉

Was je wagen af met petrol en alles is er af

Ik doe dat steeds met CarLove.
                    Gaat weg als sneeuw voor de zon

ik heb het nog nooit geprobeerd maar roomboter er op smeren en in laten trekken schijnt te werken ook wd 40 werkt soms goed .
                      Het spul van Mcuire werkt bere goed

grt lou

Cava seul lijkt me niet ideaal, is te agressief voor je lak.

Als je dan toch een ontvetter gaat gebruiken neem dan Finasol of Gunk als je het kan vinden. Daarna wel simonizeren.

Autoglym en Meguiares hebben allebei producten specific daarvoor ontwikkeld

http://www.meguiars.be/ voor verdelers.

Zoek naar Tar en Bug remover. Gold Class.

Zowel Autoglym als Meguiars zijn zeer goed, maar de laatste heeft nu meer verdelers.
                        Michel

Bij mij heeft ie toch geen schade en ik gebruik hen voor de hardnekkige vlekken zoals vliegen + hun K… en etc.Probeer mischien op een onopvallend plaatsje

geeft dat geen probleem voor de lak???? 😕
                            want die wil ik zeker NIET beschadiggen.

Ontvetter van “cavaseul” gewoon er op spuiten en m’n krijgt er mee de hardnekkigste vlekken mee weg. Proberen maar 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.