Persmededeling Carrera To China

Home Forum Carrera to China Persmededeling Carrera To China

• Maker
    Discussie
  • jongens en meisjes,

vanavond (maandag 21 januari) zal onze porsche wederom te zien zijn op TV!

Vanaf 20u35 op VTM! 😉 😉 😉

groeten,
    Jan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Stelletje vedetten, hehe, leuke stunt.

S2

Alleszins toffe makkers daar in het huis 🙂

Interview met Glenn in het nieuwsblad

Simpele sympathieke kerel toch (ironie hé lol)

Alé Jan, zijt gij ook gescout op de Millionair Fair 🙂 Waarschijnlijk mag je dat niet zeggen wegens de miljoenen die je verdiende met je deelname 😉

jaja!

[url=http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10059/IMG_4437.JPG:389nozni]

woo-hoow! hahaha

dat racen was de max, ik had eigenlijk nog geen race-ervaring in een wagen (behalve een ritje over de nurbrugring in mijn vaders audi 100 stationwagen 10j geleden, en in mijn oud porscheke vorig jaar), maar dat ging bijna vanzelf!

Ik wou eigenlijk veel meer show geven, maar de instructeur die naast me zat hiled mij wat tegen door aan de handrem te trekken als het wat te heet werd.

Ik reed 46 sec, maar daar kon gerust nog een second vanaf, en als je weet dat de instructeur zelf 44sec reed, dan vind ik da nie zo slecht 🙂

Pascal had ook een sterke tijd, 46,5 of zo, en de rest zat allemaal rond de 50 als ik me goed herinner…

Het gesprek met feedraatje was heel tof, maar ook niet mee dan dat. Hey, ik heb toch maar mooi een knuffel en drie dikke kussen gekregen van één van vlaanderen’s topbabes 😉 (khad wel liever in haar jag gereden, en niet in die saaie VW touran)

S2

Nu pas de aflevering van maandag gezien…..

🙁

Helaas, maar het is voor onze Jan al afgelopen 🙁
            Ook al was iedereen het hier thuis over eens dat degene die mocht blijven absoluut niet aan Jan kon tippen. (afgaand op wat we in het programma zagen)

MAAR….

Ladies and gentlemen, give a warm welcome to the one and only…

Winner of the Phaedracup 2008!!!

met een tijd van 46sec kwam de rest er niet aan te pas, daaraan zie je dat Jan aan een stuurtje kan draaien (al was het geen Porsche 🙂 , maar een Opel GT )

Product placement noemen ze dat 😀
              Goed gedaan!

Nog proficiat met de stand op Collection Car in Flanders Expo trouwens.

Mooi, ik had zondag even de eerste episode van deze serie van het net geplukt om eens te kijken naar de oranje 911 en Jan De Man 🙂

Was wel even zoeken want ik dacht eerst dat het programma: “De man van Phaedra” noemde ofwel “Phaedra zoekt een man” maar het was dus “Wie wordt de man van Phaedra”.

Chapeau om daar eens aan mee te doen, zou niet iets voor mij zijn ook al weet ze niet wat ze mist 😉 8)

Ook in dit artikel wordt nog even jullie reis naar China vermeld dus dat is altijd mooi meegenomen 🙂

Artikel in De Standaard! 😉

Link <--

Net even langs de Expo geweest en dag gaan zeggen.
                    Knap die CVWarehouse stickers op jullie P!
                    Opvallende kleurencombinatie.

Morgen gaan we zeker kijken naar De Man van…

Vond op de beurs die kaas stand eigenlijk wel beetje “out of place”

hey jongens,

de opnames waren 3 maand geleden, dus ik kan er niet zoveel meer aan doen 😉

de wagens waarmee we toekwamen waren de wagens van onze ‘begeleiders’, in mijn geval de alfa van mijne maat wouter.

Ik probeer nu mijn deelname te verzilveren in enkele interviews…updates volgen nog wel;

enne ja, ik word nat voilgende week, dat wordt gieren op café! 😆 😆

Wanneer is dit opgenomen Jan?
                        Zie dat ge ook eens in beeld komt met de 911T en onze CVWarehouse stickers erop!!

Ik spring van’t weekend zeker eens binnen op Colection Car in Gent.

Matt

S2

Gisterenavond pas terug uit het buitenland, en onmiddellijk als ontspanning gekeken naar Jan “De Man van Phaedra” 😀 in actie.

Ocheere diene jonge, zo op de grond moeten slapen.

Maar ik heb toch een vraagske voor de Jan, die auto’s waarmee jullie toekwamen, waren dat sponsor wagens?
                          Want er kwam niemand toe met een Clio of een Golf of een andere middenklasser (terwijl dit wel 75% van het wagenpark is denk ik 🙂 )

Op naar volgende week, waar Jan een nat pak te wachten staat 😉

[quote=”porsche914orange”:17xg1pzk]ja, naast da stand van PCT 😉
                            Ik ga daar zijn ❗ [/quote]

neenee niet naast onze stand op onze stand wand die is 18 meters lang 😉 dus delen we dit graag met vrienden nietwaar jan 😀

[quote=”porsche914orange”:3ep581yf]jaja, hij is er bij 😆
                              proficiat ❗ [/quote]

ja tuurlijk als ze zijn wagen weer in beeld brengen kan ik ook volgen

ik denk dat de “praters” het beter doen bij Phaedra dan de “zwijgers”

en Jan zit eerder bij de laatste categorie?

Toch veel succes (al is dit natuurlijk veel te laat ? want alles is opgenomen?)

hahaha 😆 😆

jaja 😉

volgende week wordt de max!

jaja, hij is er bij 😆
                                  proficiat ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.