Persmededeling Carrera To China

Home Forum Carrera to China Persmededeling Carrera To China

• Maker
    Discussie
  • jongens en meisjes,

vanavond (maandag 21 januari) zal onze porsche wederom te zien zijn op TV!

Vanaf 20u35 op VTM! 😉 😉 😉

groeten,
    Jan

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • ja, naast da stand van PCT 😉
      Ik ga daar zijn ❗

S2

DVD staat al geprogrammeerd 😉

Zijn jullie dit weekend ook te zien in Flanders Expo?

probleem is dat ik Jan niet herken, enkel zijn 911 ???

[quote=”Stef69″:20g8aw1r][quote=”S2″:20g8aw1r]Jaja, ik had hem gezien en onmiddellijk herkend 🙂 Al was het maar een halve seconde.

[/quote]

hier ook, juist overgeschakeld, maar is Jan nu bij de gelukkige 12?[/quote]

😉 😉

morgen kijken! 20u30 denk ik 8)

[quote=”cvvracing”:2qa78h7x][quote=”Setakira”:2qa78h7x]Ah zo, heb er iets van gehoord ja.
              Nu ja, Phaedra Hoste is te oud en heeft geen aantrekkelijke stem…[/quote]

Ik wil haar stembanden altijd wel nekeer smeren 😆 😆 [/quote]

:mrgreen:

[quote=”Setakira”:zg7uvo7i]Ah zo, heb er iets van gehoord ja.
                Nu ja, Phaedra Hoste is te oud en heeft geen aantrekkelijke stem…[/quote]

Ik wil haar stembanden altijd wel nekeer smeren 😆 😆

Ah zo, heb er iets van gehoord ja.
                  Nu ja, Phaedra Hoste is te oud en heeft geen aantrekkelijke stem…

[quote=”Setakira”:2edw4m4u][quote=”kleinekastenteufel”:2edw4m4u]Seta, waarom uw kans niet gewaagd? 😈 😈 😈 [/quote]

??? Ik heb geen idee waar het hierover gaat eerlijk gezegd.[/quote]

Pheadra (Hoste) zoekt man,

2e reeks, vorig jaar met Wendy van Wanten en “Franske” was de gelukkige

[quote=”kleinekastenteufel”:5jqk3lf5]Seta, waarom uw kans niet gewaagd? 😈 😈 😈 [/quote]

??? Ik heb geen idee waar het hierover gaat eerlijk gezegd.

Seta, waarom uw kans niet gewaagd? 😈 😈 😈

[quote=”S2″:2r9fx9e8]Jaja, ik had hem gezien en onmiddellijk herkend 🙂 Al was het maar een halve seconde.

[/quote]

hier ook, juist overgeschakeld, maar is Jan nu bij de gelukkige 12?

😆 ja heb et ook gezien. Kvond het de mooiste auto van de parking na die aston-martin 😉

spijtig hebt nie gezien ik stond bij de Q ijsblok als ge goed kijkt naar het nieuws ziede mijn fiets staan aan de tent ehhe

😉 ;);)

grappig!

S2

Jaja, ik had hem gezien en onmiddellijk herkend 🙂 Al was het maar een halve seconde.

Toen Jan de ster van de uitzending werd, had ik de bevestiging dat ik het goed gezien had.

De 911, stond wel in goed gezelschap, Boxsters, Cayenne, 911, Aston Martin Cabrio, Nissan 350Z, …

Jan zit bijna in goed gezelschap 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.