Persoonlijke berichten consulteren

Home Forum Porsche Talk Persoonlijke berichten consulteren

• Maker
    Discussie
  • Ik kan mijn persoonlijke berichten nergens meer vinden.
    Wordt er aan het forum gewerkt?
    Of is er een truc om die opnieuw allemaal te zien?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • ja klopt… nu je het zegt… :salut: , af en toe is het zichtbaar, maar meestal niet… :popcorn:

Rechtsboven, onder “Berichten”.
        Soms staan ze er, soms niet (2 gezichtjes en een enveloppe), nu bij deze reply zie ik ze ook weer staan, daarnet toen ik door ‘t forum aan’t scrollen was niet.

dat is ‘t m juist, die is weg :wtf: :wtf: ik kan alleen uitloggen…. :bounce:

In uwe mailbox Stefan! :mrgreen: :happy:

waar kan je die dan terugvinden :wtf: ❓

Mijn berichten zijn precies terug boven water gekomen…. :up:

hier hetzelfde… :think: , kan geen berichten meer raadplegen, forumnaam is ook ineens veranderd naar stefan, het gaat er hier op vooruit .. :up:

geduld is een schone deugd :popcorn:
                    :respect2: :respect2: voor zij die hier alles draaiende houden :up:

Kan nog steeds geen persoonlijke berichten lezen of verzenden.
                      Bij ‘personal messages: show them all’ krijg ik helemaal geen enkel bericht te zien.

@testo, ik zie dat je mij een Pb hebt verstuurd maar kan het helaas niet openen :wtf: :wtf: :wtf:

En ik dacht het aan mij lag, hopelijk wordt het vlug opgelost .
                          @ Luc993cabrio : ik hoop dat je mijn pb hebt ontvangen.

Dit had ik wel gelezen, wist alleen niet dat het zo vlug zou gebeuren.
                            Maar kan eigenlijk ook geen berichten meer versturen of ontvangen op dit moment.
                            Is dit voor iedereen zo?

Click… :salut:

Ikke precies ook nie meer :what: :what: :what:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.