Persoonlijke mails

Home Forum Zeverhoekje Persoonlijke mails

• Maker
    Discussie

• Wim

Geachte forum leden,

Ik moet toch even iets kwijt, en type dit hier algemeen, en voor degen waar het voor bedoeld is weten het dan ook dat dit op hun slaat.

Via mijn mailbox krijg ik dagelijks vele berichten met technische vragen, kosten van bepaalde werken en ander dingen van die aard.
      Ik stop mijn tijd hierin, en soms meer dan wenselijk, maar als ik dat doe krijg ik zeker van 25% geen respons op mijn antwoord.

Dus als je van te voren al weet dat je mij toch niet meer gaat beantwoorden en het puur maar voor eigen gewin was, gelieve dan ook geen vragen meer te stellen, want ben dat een beetje beu.

Moest dit even kwijt, en hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen, en zeker niet degene waar ik wel goede mail wisseling met heb.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Wim

Als zovelen hier, behoor jij ook niet tot deze genoemde categorie in mijn eerste mail :salut: :applaus:

0

@Wim

ik heb ongeloofelijk veel opgestoken van je all-round kennis van luchtgekoelde Porsches.
          Soms wou ik dat ik nog steeds op zoek was :coolness:
          Het is onmogelijk om je genoeg te bedanken voor al je tips, advies, tijd,… en steengoeie raad.
          De dagdagelijkse rompslomp maakt dat ik nog niet in Hulst ben geraakt de laatste tijd, maar daar proberen we zo snel mogelijk werk van te maken!

0

Wes ,brave jongen, niet alles op het forum hier draait om jou en je Porsche-wens. Ik schreef dat ik enkele “offerte’s” gemaakt heb voor enz….. Voor jou maakte ik inderdaad ook “een” offerte. Mijn reactie werd gepost in algemeenheid, ook buiten het forum. Voor de rest….. :drink: en hopelijk tot snel met je nieuwe aanwinst ! 😉

0

[quote=”RODONDO” post=124059]+1 Heb via PM ook al enkele offerte’s gemaakt voor P’s die uiteindelijk nog niet eens gekocht worden.[/quote]

Als er dan toch stiekeme steken gegeven gaan worden, vertel dan op zijn minst de waarheid!
              Op aanvraag van U heb ik mijn gegevens door gegeven via PM.

25jaar
              rijbewijs van 04/05/2006
              BM 13
              Postcode 3900
              KW 176

Premie: xxx,xx euro incl. xxx,xx euro glasbreuk.
              Premie berekend op 26 jaar (vanaf 25/07/2013): xxx,xx euro incl. xxx,xx euro glasbreuk.

Note: BM werd berekend op 0 aangezien bij DVV dat zo een regeltje is dat de BM van een 2de voertuig ALTIJD 0 is.

Wat de premie kost berekend met BM 13 heb ik niet op papier maar was +-xxx,xx euro excl. glasbreuk.

———-

Ik zal eens natellen als ik op’t werk ben maandag.

Mvg,

———-

Bedankt dat je dit voor mij wilt doen. Maar zo heb je natuurlijk een excuus om tijdens de werkuren op het Porscheforum te zitten.

Groetjes Wesley

———-

Premie BA + Rechtsbijstand + servicepakket (takendienst enz..) komt op xxx,xx euro/jaar in BM 07. Glasbraak alleen is niet mogelijk. Zo heb je een idee hé.

———-

Bedankt voor de info! Bij welk kantoor is dit? Waarom is de berekenig op BM 07? Mijn huidige BM is 13, daarom dat ik het even vraag. Maar het verschil is allesinds al groot. xxx,xx euro met BM 0 bij DVV of xxx,xx euro met BM 07 bij uw kantoor.

———-

Start BM is 13 – de schadevrije jaren. Is bij maatsch. Vivium. Is wel zonder glasbraak hé.

———-

Wat bedoelt u met de schadevrije jaren? Want ik heb momenteel BM 13 dus…

———-

Je hebt 6 jaar uw rijbewijs, ik vermoed zonder ongevallen te veroorzaken. 13 – 6 = BM 07

———-

Ik ben begonnen aan BM 11. Hierna heb ik 2 ongevallen in fout gehad, dus nu zit ik momenteel in BM 13. Laatste ongeval: Oktober 2007.

Uiteindelijk heb ik dus een telling gekregen waar ik niks mee was en een herberekening is er ook niet gekomen. Nochtans was ik duidelijk genoeg met mijn info. Wel makkelijk om hier te schrijven dat je mensen helpt, zomaar, uit de goedheid van je hart. Maar dat je die mensen uiteindelijk nog steeds niet geholpen hebt, vertel je er uit eigenbelang natuurlijk niet bij. Wel zo makkelijk om als “good guy” over te komen. 😉

OT: Ik vind het PM’en zeker goed en handig voor privé zaken te regelen. Maar in het geval van Wim zou ik er ook gek van worden. Tenslotte kan er waarschijnlijk veel info gevonden worden op dit forum waaruit je al een idee van prijs kunt halen.

0

T’is ook gewoon een leuk tijdverdrijf af en toe eens binnen te bellen op dit forum. Tussen twee TV-programma’s door of in de file even snollen…. de teller van berichten doet in eigenlijk (voor mij) niet toe. Ik denk dat ik al veel bespaard heb aan magazine’s die ik anders (lees voor het forum) las. :up:

0

[quote=”9ierre” post=124147]valt me trouwens op hoeveel namen er aangelogd zijn die je nog nooit hebt zien bewegen in de topics.

just my 2cents[/quote]

niet iedereen voelt de behoefte om om de haverklap, +1, lol, respect,… enz te posten om zo binnen de kortste keren aan honderden posts te komen. als ik niet van belang te zeggen heb zeg ik niets.
                  ik heb veel respect heb voor de mensen die kennis hebben en wel zinnige antwoorden geven op vragen. En dan is het inderdaad maar beleefd om te antwoorden.
                  Maar ja, zoals hier reeds gemeld zal het aan de tijdsgeest liggen, iedereen vindt het de dag van vandaag maar normaal dat iedereen hen helpt en onmiddelijk reageerd, maar als je hen zelf iets vraagt kan je lang op een reactie wachten 🙁

0

ik volg de meerderheid hier,
                    elementaire beleefdheid of respect is ergens verloren gegaan, ook ik doe de moeite om mensen te beantwoorden maar respons 😯
                    respect voor je Wim, vind dat dit idd eens mag gezegd worden, vermoed dat er veel zijn die hier gratis waardevolle informatie allerhande uithalen, enkel voor eigen gewin. vind het trouwens positief dat er geen foto’s zichtbaar zijn als je niet inlogd… en vermoed dat er daardoor de laatste tijd veel niet postende/ onbekende leden bijgekomen zijn, valt me trouwens op hoeveel namen er aangelogd zijn die je nog nooit hebt zien bewegen in de topics.

just my 2cents

0

Klopt wat iedereen schrijft.
                      Ik krijg zakelijk ook zeer veel vragen die ik beantwoord.
                      Zelden een bedankje of iets :puke:

Wat PM betreft zeker niet verwijderen.
                      Ik gebruik het regelmatig om dingen te regelen.
                      Zoals een GSM nummer geven of vragen om elkaar te kunnen contacteren bij het niet kunnen halen van afspraken bvb bij ritten en dergelijke. Mijn GSM nummer en adres mag eigenlijk iedereen wel hebben maar om die nu open op het forum te zetten doe ik niet. Ik wil niet dat men mijn persoonlijke gegevens googled dat men hier terecht komt 💡 hebben klanten niets aan 😉

0

Krijg van Wim altijd zeer vriendelijke en opbeurende antwoorden 😀
                        En dat gaat niet altijd over de Porsche’s 😉
                        Wim en Rita nogmaals bedankt hiervoor deed ons goed :salut:

Hans en Saskia

Attachments:
                        • Afbeelding17.jpg
                        0

tja, elementaire beleefdheid, wat is dat nu de dag van vandaag…? :puke:
                          By the Way Desky: ik heb je een PM gestuurd voor die inschrijving voor die orgie, want daar heeft niemand hier zakes mee, niet…?

0

IK ken dat gevoel heb dat vroeger ook gehad maar ik reageer gewoon nie als ze mij iets vragen dan stopt het vanzelf of ik verwijs he gewoon door naar een ander 🙂 :ass: :respekt: is soms inderdaad ver te zoeken

[quote=”cabrio wim” post=124032]Geachte forum leden,

Ik moet toch even iets kwijt, en type dit hier algemeen, en voor degen waar het voor bedoeld is weten het dan ook dat dit op hun slaat.

Via mijn mailbox krijg ik dagelijks vele berichten met technische vragen, kosten van bepaalde werken en ander dingen van die aard.
                            Ik stop mijn tijd hierin, en soms meer dan wenselijk, maar als ik dat doe krijg ik zeker van 25% geen respons op mijn antwoord.

Dus als je van te voren al weet dat je mij toch niet meer gaat beantwoorden en het puur maar voor eigen gewin was, gelieve dan ook geen vragen meer te stellen, want ben dat een beetje beu.

Moest dit even kwijt, en hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen, en zeker niet degene waar ik wel goede mail wisseling met heb.[/quote]

0

Ik dacht dat het forum er is om te communiceren.
                              Niet om er zelf en alleen beter van te worden.
                              Als je leden helpt en er geen respons op krijgt daar zou ik ook kotsbeu van worden.
                              Niet netjes en onfatsoenlijk.
                              Sluit me bij jou aan.

0

Welkom in 2013!!!

Beu, kots beu ben ik het die mentaliteit op vandaag!!!!!!!!!
                                En vrees dat het er jammer genoeg niet meer gaat op verbeteren 🙁

0

Beleefdheidsnormen… euh wat is dat nu weer… ruzie
                                  Terecht wat je schrijft Wim, en ik zou ook zorg dragen voor de mede forummers door de vragen open te stellen op dit forum. Prijsafspraken kunnen in een laatste fase nog altijd via pm of via persoonlijk contact, wat ik prefereer.

0

[quote=”Fabio” post=124033]Elementaire beleefdheid toch?
                                    Groetjes[/quote]
                                    +1
                                    Maar in dit sms- en Twittertijdperk is deze elementaire beleefdheid vaak ver te zoeken.
                                    Maak dit in het kader van een andere hobby vaak mee: Alhoewel expliciet gevraagd, doen sommige bestemmelingen zelfs niet de moeite een antwoord te sturen op een mail. 🙁

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.