PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
    dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 153)
    • dixit Ap Dijksterhuis

Geld maakt gelukkig als je het uitgeeft aan drie dingen: aan tijd, aan ervaringen en aan het geluk van anderen.

Met een Porsche rijden is nooit frustrerend
        Handgeschakeld of automaat, altijd leuk :up:

Toch knap frustrerend als je dan iedere dag met een automaat moet rijden… :music: :bounce:

Toch fantastisch :happy: :happy: :happy: …. hij bewijst gewoon dat er maar één echte is voor hem: handgeschakeld! :drink:

[quote=”ZUFF-718″ post=266848], je begrijpt het blijkbaar niet hier 😆 😆 😆

Je bent ofwel voor een 3-pedalen ofwel tegen een 2 pedalen systeem :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

:first:
              Als je ‘m niet snapt heb je niet goed gelezen :mrgreen: :happy:

Die Walter toch!

17883678_1335865723133953_6363436197209532617_n.jpg

ik ga mee want ik kan ook niet kiezen :wtf:

Ik denk dat HarleyG en ik samen eens een cursus “make up your mind and decide”-for dummies moeten gaan volgen !

in jouw schoenen zou ik toch eens gaan testrijden en de misses zeker meenemen :engeltje:

[quote=”deepee” post=248239]euh … telt die 944 niet mee voor een echte P dan, of mis ik hier iets?[/quote]

Retorische vraag he :sarcastisch :mrgreen:

euh … telt die 944 niet mee voor een echte P dan, of mis ik hier iets?

Ik wist al lang dat Gert een verstandige vrouw heeft..

coole misses :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 153)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.