PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
    dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 153)
    • Op een moedig moment zei ik tegen mijn vrouw “Schat, zou je je in wildste dromen hebben kunnen voorstellen dat je nu met mij rondrijdt in deze mooie, met hout afgewerkte 964 cabrio”?

Antwoord van mijn vrouw : “Sensa, jij komt niet voor in mijn wildste dromen”

M_Monroe.jpg

TURBOFEVER.jpg

Sinds ik met auto’s bezig ben, begrijp ik de mannen beter

lees meer …

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpeg

Hier kan ik niets meer aan toevoegen :happy: :mrgreen: :engeltje:

.

het is beter rijk te leven, dan rijk te sterven

Het maakt niet uit WAT je bent van elkaar,
                      maar het gaat erom dat je er bent VOOR elkaar.

[hide]vandaag nog een paar goeie gehoord op de CnC in A’pen:

man zegt: tegen zagende vrouwen helpen geen pillen, enkel taal nl. horizontaal
                          vrouw antwoordt: hoe kleiner de balletjes, hoe groter de kwal die er achteraan zit.
                          [/hide]

uit de categorie volkswijsheden

6ties.jpg

[hide]een forummer schreef volgende hidden text:

Amai, hebben ze nog speciaal een restaurant moeten bouwen in holland ![/hide]

[hide]Ik kan me wel in die spreuk vinden[/hide]

giveaman-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 153)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.