PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
    dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 153)
    • Ha de Winston, toen men hem op latere leeftijd vroeg hoe hij zo oud geworden was antwoordde hij met in zijn ene hand zijn eeuwige sigaar en in de andere een whisky : “and absolutely no sports. 😀

ene WinstonTsjurtsjil blijkt ooit gezegd te hebben:
        Success is not final, failure is not fatal, it is the courage to continue that counts.

terwijl Albère 1steen zei:
        Any fool can know. The point is to understand.

deze zal mij niet zo snel overkomen: “Die rijdt zo rustig met de auto dat de vliegen dood op zijn achterruit zitten.”

Hier twee die ik op mijn werk gebruik :

When you pay peanuts, you get monkeys

You can’t fly like an eagle if you are surrounded by turkeys

Steengoe !

LOL!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig goed!

Every time a bird shits on my car, I eat a plate of scrambled eggs on my front porch to show them what I am capable of !

Ik vergeet nooit de wijze woorden toen ik m’n GT3 ging ophalen :
                    ” het zwakste punt aan deze wagen is …de chauffeur ”
                    En daar zit veel waarheid in

Et kütt wie et kütt: Es kommt wie es kommt. = It’ll come as it is. Don’t worry about it.
                      Een duits dialect

Learning german dialekt begins with Kölsches Grundgesetz

kan iemand voor een correcte vertaling zorgen van deze ?

ktt.jpg

in de bikerswereld circuleert deze: “brengt pistolets mee want hij heeft de hesp al bij”
                          vrij vertaald en diplomatisch gezegd: de dame op het duozitje heeft een bovengemiddeld achterwerk.

Deze vind ik toch nog steeds een “gevleugelde uitspraak” 🙂
                            lifetoshort.jpg

Wim

[quote=”deepee” post=204416]vantiennegen[/quote]

Bij ons is dat: negenvandetien

“I don’t have a short temper but do have a quick response to bullshit.”

Wie rap zijn bloot gat toont, die zal er snel in gebeten zijn.

😈 :happy: 😈

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 153)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.