PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
    dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 153)
    • Onder de hoofding gevleugde woorden, deze van Deepee :

voorzichtigheid is niet hetzelfde dan wantrouwen.

0

or the wrong person on the passenger seat 😀

0

If you don’t look back at your car after you park it, you own the wrong car.

0

Ik ben geen pessimist, wel een optimist met voorkennis.

0

deze las ik op ons zusterforum uit het noorden: “Als je naar de maan wijst, kijkt de dwaas naar je vinger.”

0

[quote=”Ghost” post=192713]De bitterheid over slechte kwaliteit blijft langer hangen dan de vreugde over de lage prijs.

Vind ik ook een goede :D[/quote]
                You’ll remember the quality long after you’ve forgotten the price.
                Om één of andere reden klinken die quotes toch altijd net dat ietsje beter in ‘t Engels.

0

Over Mercedes zei men (héél lang geleden…): de prijs betaalt men, de kwaliteit behoudt men…

0

De bitterheid over slechte kwaliteit blijft langer hangen dan de vreugde over de lage prijs.

Vind ik ook een goede 😀

0

[quote=”Sensa911″ post=192686]:first: Is die van jouw of mag ik die in de toekomst ook nog ergens gebruiken? Helemaal geweldig!![/quote]

be my guest ! ik heb in deze helemaal geen intellectuele verdienste. ik kwam hem online tegen en vond hem goed genoeg om hier te delen.

0
                      PB

0

[quote=”deepee” post=192677]Never argue with an idiot….They drag you down to their level and then beat you with experience.[/quote]

Hier is ook nog een andere versie van:

Never argue with an idiot….he might be doing the same

0
                          PB

0

:first: Is die van jouw of mag ik die in de toekomst ook nog ergens gebruiken!!
                              Helemaal geweldig!!

0

Never argue with an idiot….They drag you down to their level and then beat you with experience.

0

[quote=”Sensa911″ post=190443]… dit jaar harder gewerkt dan ooit, het forum was/is voor mij een virtueel eiland van ontspanning![/quote]

0
                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 153)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.