PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
    dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 153)
    • Onder de hoofding gevleugde woorden, deze van Deepee :

voorzichtigheid is niet hetzelfde dan wantrouwen.

or the wrong person on the passenger seat 😀

If you don’t look back at your car after you park it, you own the wrong car.

Ik ben geen pessimist, wel een optimist met voorkennis.

deze las ik op ons zusterforum uit het noorden: “Als je naar de maan wijst, kijkt de dwaas naar je vinger.”

[quote=”Ghost” post=192713]De bitterheid over slechte kwaliteit blijft langer hangen dan de vreugde over de lage prijs.

Vind ik ook een goede :D[/quote]
                You’ll remember the quality long after you’ve forgotten the price.
                Om één of andere reden klinken die quotes toch altijd net dat ietsje beter in ‘t Engels.

Over Mercedes zei men (héél lang geleden…): de prijs betaalt men, de kwaliteit behoudt men…

De bitterheid over slechte kwaliteit blijft langer hangen dan de vreugde over de lage prijs.

Vind ik ook een goede 😀

[quote=”Sensa911″ post=192686]:first: Is die van jouw of mag ik die in de toekomst ook nog ergens gebruiken? Helemaal geweldig!![/quote]

be my guest ! ik heb in deze helemaal geen intellectuele verdienste. ik kwam hem online tegen en vond hem goed genoeg om hier te delen.

PB

[quote=”deepee” post=192677]Never argue with an idiot….They drag you down to their level and then beat you with experience.[/quote]

Hier is ook nog een andere versie van:

Never argue with an idiot….he might be doing the same

PB

:first: Is die van jouw of mag ik die in de toekomst ook nog ergens gebruiken!!
                              Helemaal geweldig!!

Never argue with an idiot….They drag you down to their level and then beat you with experience.

[quote=”Sensa911″ post=190443]… dit jaar harder gewerkt dan ooit, het forum was/is voor mij een virtueel eiland van ontspanning![/quote]

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 153)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.