PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
    dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 153)
    • Ik vroeg haar wat te doen….. Haar antwoord: doe maar….
      Die woorden betaal ik nog af :happy:

PDS in een poetische bui schreef :

(sommige foto’s vragen geen woorden)
        :respect2:

PB

996 Turbo: best bang for the buck. :first:
          PS: meer speelbudget kreeg ik niet van haar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=187374]Daarom dat ik een 996 heb aangeschaft. :first:[/quote]

arm getrouwd ? :mrgreen:

PB

Daarom dat ik een handgeschakelde Turbo heb aangeschaft. :first:

PatrickB schreef :
                … “tja kijk, dan had je net als ik rijk moeten trouwen” :ass:

hier circuleert de versie: “als je arme ouders hebt das pech, maar als je schoonouders arm zijn, da’s uw eigen schuld.”

Zo ken ik er nog waar madam de lakens uit deelt, zij rijdt met de Porsche en hij met de camionette 😆
                Waarbij hij verklaart dat hij liever met de camionette rijdt :ass:

yeah right….alsof je elke morgen sex hebt….. :respect2: :drink:
                  Of bedoel je:
                  Shit
                  Shave
                  Shower+sex
                  Vrouw wakker maken

:happydance:

ooooh boy, volgende keer vervang ik het woord shit door sex… ik ben benieuwd naar de reacties en de volgorde en … tegelijkertijd ??? (heerlijk woord trouwens) :happy: :happy:

edit boys: je kan perfect shitten en forumen tegelijkertijd, het nuttige aan het aangename koppelen hé :hail:

ik lees eerst het forum, en dan een shit……..anders moet ik nog eens gaan :drink: :salut:

A shit, a shave and a shower … en dan koffie en een paar doordenkers van het forum! Zo ziet een mooie zaterdagochtend eruit :applaus: :happy: :up:
                          Merci Mannen!

ik heb idd. niet gevraagd om ouder te worden (fysiek), dat werd mij van bij de geboorte opgelegd. Ik speel nog graag met autootjes ja 😀

“He who dies with the most toys wins” is een leuke die voor velen van ons geldt.
                              In die sfeer las ik deze nog “Growing old is compulsorily, growing up that’s optional.”

[quote=”bccars” post=185634]”Geld is geen garantie voor goede smaak.” [/quote]

beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt……

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 153)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.