PF.nl meeting met toerrit "Kampina" 29 juni

Home Forum Porsche Uitstappen PF.nl meeting met toerrit "Kampina" 29 juni

• Maker
    Discussie
  • Is er iemand van hier die naar de meeting en toerrit “kampina” van PF.nl afzakt?

Ik ben van plan dat dus te doen, maar het zou leuk zijn om met een aantal Belgen die richting uit te gaan 8)

Meer info op: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=18278

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • ‘t Was tof u even gesproken te hebben!

Wij zijn aan dat restaurant gestopt om “te tanken”. Net op tijd, want ineens was het daar een Porsche invasie 8)

Supermooie Boxster S heb je jampie!!! 8)

Ik heb nog niet nagekeken hoe ver het rijden is, maar ik woon in Turnhout, niet zo ver van de NL-grens, dus voor mij is het niet zo ver rijden. We zullen elkaar daar rap herkennen tussen die gele nummerplaten 😆

Wel ja, maar ik was al enige tijd ingeschreven voor die kampina rit, dus zal ik er bij de pf.be rit niet kunnen bij zij.
          Volgend keertje, hopelijk!! 8)

@jampie
          : ik vertrek zo rond 9u30 vanuit Drongen samen met mijn copiloot (en diens vriendin, vanachter 😈 )

[quote=”993S”:20bovgf0]En er komen er verschillende met waterkokers. Ik waarschijnlijk ook.[/quote]

Inderdaad . Hiervoor vertrekken we zelfs een paar uurtjes later op vakantie 😉

Ik rij ook naar die Kampina rit als ‘t weer goed is.

Ik wil wel ne keer waterkoken in uwe ride man 😯 , als is’t wel een beetje tegen mijn principes, na het bekijken van uw wagen is’t tijd om mijn principes aan de kant te schuiven vrees ik 😆

grtz Geert 😉

Toch niet , iedereen is welkom van het forum.
                  Er is ondertussen “officiele” vertegenwoordiging met standje PF.be en alles.
                  En er komen er verschillende met waterkokers. Ik waarschijnlijk ook.

Juist, die was ik bijna vergeten 😳
                    Is enkel voor luchtgekoelden zag ik wel, dus ik ga op die kampinarit doen 😉

Vermoed dat de Belgen liever naar een eigen PF.BE meeting gaan op dezelfde dag in Stevoort bij Hasselt.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.