PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 332)
      • Het was op de steenweg op Diestreed 20km te vlug afwachten op de preis!!!!!maar het was toch een plezante rit.

Amai Jean, brute pech :bounce:
          Was dat op de terugweg ? Denk dat ik net voor jou vertrokken ben richting GEEL rond 13.30 u.

F

Oei, dan kunnen er her en der nog wat envelopkes in de bus vallen met een gepeperde rekening. Was het op de rondrit zelf of daarbuiten?
            Vadertje staat kan weer gesponsord worden :bounce:

Verdomme kheb aan mijn been overdreven snelheid!!! PV lag vanmorgen in de bus reed 89 km waar ik maar 70 mocht rijden.

[quote=”Gette” post=144359]Dat is de 3.2 van Dirk hier op het forum.[/quote]
                En wie is Dirk ? 😕
                Nickname ?

@FDEWINTER: Het begin was wat moeilijk maar nadien was het wel bonk erop… op een paar omleidingen na. :applaus: :applaus: :applaus:

photo.PNG

mooie foto’s :applaus:

Dat is de 3.2 van Dirk hier op het forum.

Mooi :lekker: van wie is die ?

Amaai,

zo te zien heb ik heel wat gemist! En dan nog een vertrek achter de hoek…
                          Maar zaterdag is er een familielid overleden, dus reden te meer om er niet bij te zijn.

Hopelijk krijg ik snel een herkansing om met deze gezellige groep kennis te maken, met sommigen is dat reeds gebeurd, en tot nu toe zeer goed bevonden!

Hopelijk tot gauw, met even prachtige locaties…

Gijsbeer.

[quote=”JMO” post=144092]

DOPEY aka Dolf

allereerst…Frank….MERCIKES!!!!!! en die zetels, da komt goe :coolness:
                              Dan aan onze fotograafjes, TOPWERK!!!
                              Aan Bart/Funny/bezemwagen merci om me aan het tankstation op te pikken. Het ritje daarna was ook wel :happydance: :popcorn: ….boxster S kan wel iets maar ivm geluid is die Jag F-type :hail: :hail: , ongelooflijk wat een geluid! Traag is ie ook ni echt hé :coolness:

[quote=”JMO” post=144085][/quote]
                                (Op vraag van Stephen :salut: ) Steph997

Dit gaat beter/sneller dan het “Zet je kop erop” topic! :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”JMO” post=144103][/quote]
                                    Peter alias Peter vdl

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.