PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 332)
      • Zoals al eens eerder vermeld kom ik wellicht wat later.
        Ik zal dan iemand even opbellen om te horen waar ik kan aanpikken

9u15? Kunnen we vertrekken om 9u30 en dan zijn we er tegen 10u-10u15.

Ik zal er zijn! Hoe laat? :driver:
            Voor de rest blijft de planning dezelfde?

:coolness:

[quote=”TRIUMPH1″ post=143291]Wij zullen er zijn,eventueel nog mensen vanuit HET aNTWERPSE dan hebben we een treintje.[/quote]

Als het weer meevalt voeg ik me bij jullie :driver:

Wij zullen er zijn,eventueel nog mensen vanuit HET aNTWERPSE dan hebben we een treintje.

Samen met Triumph en Guy 964 aan Peking wok rond punt Wommelgem?

misschien iemand interesse voor een treintje vanuit Antwerpen?
                    Any time, any place? :driver:

Ok bakker als er iets tussen komt bel je me maar .

Heb je een pb gestuurd, voor mij ok.

@ Dopey ➡ Ik kom van Meise, voor mij is het kortste over Leuven, de A2 en dan via Aarschot.
                          Als je wil kunnen we afspreken.

Tot zondag goede timing loppem 8u30

Vandaag m’n 3.2 jubi op kunnen halen, zolang mijn vriendin niet voor zondag bevalt ben ik er bij…..btw voor ik vragen krijg…..fotootjes worden woensdag genomen! Nog volk uit omgeving Leuven dat mee doet om eventueel samen naar Westerlo te rijden?

Grts

[quote=”bccars” post=143161][quote=”Funny” post=143156]Is spijtig Bccars :cry:[/quote]

Dat weet je toch niet ! Misschien ben ik wel een dikke grote kl**tzak ;-)[/quote]

In dat geval is het ZEKER spijtig 😛

[quote=”Funny” post=143156]Is spijtig Bccars :cry:[/quote]

Dat weet je toch niet ! Misschien ben ik wel een dikke grote kl**tzak en hebben jullie geluk dat ik er niet bij ben 😉

Is spijtig Bccars 😥

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.