PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 332)
      • 11) bccars

zal niet aanwezig zijn, mag van de lijst geschrapt worden !

0

Ik kijk er naar uit . :driver:
          Voor de eventueel geinteresseerde mensen uit West-Vlaanderen we komen samen op de parking te Loppem om 8u30 zondag 29 september .

0

Toffe bijlage nu eveneens vertrekpunt duidelijk voor de bruggeling .

Funny graag eens laten weten wanneer ge vertrekt van brugge kunnen samen vertrekken en eventueel nog andere west Vlamingen ????

groeten

0

:driver:

0

oeps!

was er tot nog toe van overtuigd dat het volgende week was!
                Heb er rekening mee gehouden in de agenda.
                Morgen, 22 zou niet lukken.

Komt er een bevestiging voor 29/09?

0

kan morgen niet , 29 staat bij mij genoteerd :coolness:

0

ik dacht dus ook dat het volgende week was;;;

0

Ok verzetten we het naar de 29 ste….

0

Ik lees toch ook overal volgende week hoor.
                        29/09

Ok afkloppen op 29/9? Ik zal Johan Torenhof verwittigen dat we er om 10u aankomen om rond 11u te vertrekken ?

0

Morgen kan ik niet ,staat bij mij genoteerd op 29/9;sorry indien het morgen is moet ik passen.

0

:wtf: Ik dacht ook volgende week, de 29ste, morgen kan ik niet. 😥

0

[quote=”fdwinter” post=140495]Ok afkloppen op 29/9? Ik zal Johan Torenhof verwittigen dat we er om 10u aankomen om rond 11u te vertrekken ?[/quote]

Ik dacht dus ook dat het volgende week is.

0

Nu volg ik ook niet meer?

In de titel van het topic staat 29/09.
                                Ik lees constant van mensen die niet de 29e kunnen komen. Of juist wel kunnen.
                                Ik probeer nog een paar mensen te overhalen om de 29e mee te rijden.
                                Dan lees ik in een ander topic dat forumlid Funny de 29e met een jag of zo gaat komen.

En nu is het opeens morgen al?

0

Eu, waarom schrijven ze dan om den datum aan te passen ??

Heb hier juist nog is alles overlezen en ik kom altijd de 29ste tegen, het is wel een zware nacht geweest maar zo scheel kijk ik nu ook niet meer :wtf:

0

Gette,

t’is voor morgen he… en morgen zijn we de 22ste :happydance:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.