PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 332)
      • Is het nu op 29/9 of op 22/9 dat de rit door gaat ?
        Op uw infoflyer staat 22/9 en ik zie deze datum nergens anders opduiken ❗

EDIT; te vlug geweest blijkbaar 🙄

[quote=”fdwinter” post=142900]EN nog eens met bijlage[/quote

Enkel datum aanpassen, voor de rest super :respect2:

mooi gedaan fdwinter

EN nog eens met bijlage

Alvast een woordje uitleg en voorstel tot planning :relaxman:

F

Het weer zal toch afwachten zijn. Volgens de site HLN.be wordt het 16° en 50% kans op regen maar ik ben al lang blij als de meeste mensen komen opdagen.
                  Van hieruit alvast :applaus: voor de organisatie ervan :respekt:

P.S. Als er nog mensen van de omgeving Mol/Turnhout komen kunnen we gerust ergens afspreken om naar daar te rijden.

Mmm zalig weer voorspeld voor de zondag… ga het P’ke morgenvroeg nog eens goed in de was zetten.
                    We zijn met ongeveer 25 wagens wat alleen maar super is.

Ik zal proberen een roadboekje te maken ( verwacht geen bolleke pijl) en een beetje een timing erop zetten, zodat, mochten we elkaar kwijt geraken we enkele aanknopingspunten hebben, ik zal hem morgen hier op het forum posten als PDF.

Zoals afgesproken dus, geen brunch, enkel koffie ( of iets anders ) voor s’morgens. Wat eten betreft, zijn er enkele leuke tussenstops, maar als het zo’n weer wordt als ze voorspellen zal het niet makkelijk zijn om te parkeren.

Ik ga s’avonds eten in het Torenhof, maar dat kan ieder voor zich beslissen, wel best s’morgens reserveren.

Kijk er alvast naar uit, zal een mooie kolonne worden.

By the way, s’morgens voor de Porschkes mogen we achter in de tuin staan, lijkt me super mooi om de eerste foto’s van de dag in te zetten en er is wel wat volk aanwezig.

Ik ga spijtig genoeg moeten passen.
                      Have fun, blaas genoeg CO2 uit en ik kijk uit naar de foto’s

[quote=”Ghost” post=142857]Ik heb intussen vernomen dat er een oldtimer rit samen valt met onze rit.
                        In Veerle Heide is er een rit ‘s morgens en eentje om 14u.[/quote]

Klopt, mijn bedoeling was oorspronkelijk om in de namiddag daar een kijkje te gaan nemen.
                        Ik kom, met mijn 21PK vermoedelijk paardjes te kort tussen al dat Porsche-geweld… In Veerle laakdal komt het 4CV’tje dan meer tot zijn recht.
                        Ik kom alvast ‘s morgens eens een kijkje nemen!

Urgh.. :bounce: ik moet zondag 29/9 van ‘s morgens tot ‘savonds naar Frankrijk.

Wat is de avondplanning? Anders kom ik nadien nog wel eens de sfeer snuiven van de aanwezig P’s. Ik woon maar op een goed kwartier er vandaan. Misschien haal’k het avondeten dan nog als dat gepland wordt…

Jollie jij bent zeker welkom met de VW.

Dan komen bijna alle actieve moderators, wel allemaal zonder Porsche :think: :what: :happy:

Ik kom ook wel eens kijken met mijnen VW… 😈
                              zal alleen afhangen van Anne haar toestand op dat moment.
                              Dus hou jullie op de hoogte, maar heb ook wel zin iedereen nog eens te zien.

Ik heb intussen vernomen dat er een oldtimer rit samen valt met onze rit.
                                In Veerle Heide is er een rit ‘s morgens en eentje om 14u.

Een Porsche hoeft voor mij niet echt om mee te rijden.
                                  Lid zijn van het forum is belangrijker vind ik, het is toch steeds de bedoeling om de gezichten een keertje te zien die achter al die nicknames zitten niet.
                                  Mush zal toch ook met zijn VW komen dacht ik, de smurf zal ook niet tijdig klaar geraken vrees ik.

Funny komt ook niet met een Porsche dus dat is misschien geen belemmering.

Ik kan maandag mijn P gaan halen (eindelijk 😀 ) dus als de bevalling voorzien voor 25/9 geen roet in het eten gooit ben ik ‘s ochtends van de partij voor de rit en als het niet te laat wordt kan een hapje eten erna ook nog wel.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.