PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 332)
      • [quote=”Vincent_991″ post=142339]Ik zou wel graag komen[/quote]
        Voila, case closed…
        Ik ken persoonlijk maar 2 leden die het hier afgebold zijn en eentje wou the bleeding obvious niet inzien en de andere ript forummers af voor 420 Euro. Met die soort hou ik me liever niet bezig in jouw plaats :salut:
        Als je andere leden bedoelt, mea culpa :engeltje:

Ik zit ook met gemengde gevoelens. Ik zou wel graag komen en tegen dan heb ik wel mijn P. Maar er zijn enkele andere mensen (ex forumleden die hier niet meer actief zijn) die absoluut niet meewillen naar deze PF rit. Als ik kom dan zitten ze achteraf daar over te zeveren. En als ik niet kom dan ga ik er waarschijnlijk spijt van hebben. Hopelijk wordt er dan iets door de porsche eigenaars in deze regio gedaan?

Triump brengt ook nog een Porsche rijder mee dus we zijn aan 20.maar of ze allemaal zullen komen dat is iets anders,bij CARS en koffie is nog niet eens de helft er geweest.

Jammer genoeg ben ik reeds dubbelbooked voor de 29ste … had wel even aan willen schuiven … ander keertje dan maar weer … 🙄

jup jup nog plaats voor den bakker even men dikbil uitlaten net met verlof komt me goed uit hopelijk ben ik erbij 2pers 1 autoke
                Groeten

F

Ik sta blijkbaar niet op de lijst maar had me al wel ingeschreven.
                  Zo komt die magische 20 toch héél dichtbij :happydance:

En hier komt nr 18 *slotje

Schrijf ons ook maar in (1 wagen – 2 pers).

Is het niet zinvol om elkaars gsm-nummers door te geven ?

Ok allemaal, even een update wie er komt 🙂
                      1)Ghost
                      2)Joebarreke
                      3)Triumph1
                      4)bladerunner
                      5)zimmerman
                      6)benny996
                      7)Gijsbeer
                      8)fdewinter
                      9)Momenol
                      10)targa 84
                      11) bccars
                      12)Gette
                      13)T-911
                      14)Irish Grey
                      15)Funny
                      16)carbonman
                      17)Dopey

Blijven volhouden 🙂 zijn bijna aan twintig :salut:

Volgende week eitje leggen wat we gaan doen, brunchen of niet, of s’avonds daar gaan eten :think:

[quote=”deepee” post=140416][quote=”fdwinter” post=140323]…En dan een trip van +/- 60 km enkel? Iemand een idee, of een goeie rit vandaar? Vanuit Westerlo …[/quote]

je zou de bewegwijzerde abdijenroute (70-90km) kunnen doen: komt langs Tongerlo, Averbode, Postel

je vindt hier meer info, wegenkaartje, bestand voor upload in je gps, …
                        het vereenvoudigt of vermijdt het maken van een roadbook, desnoods gewoon de bordjes volgen.[/quote]

Zoals je in deepee zijn post kan lezen is het een bewegwijzerde rit.
                        Je kan een kaartje afprinten op de vermelde website.

Wat de flitsers betreft, ik rij met een coyote en houd mij ongeveer aan de toegelaten snelheid.
                        Als je wil door vlammen moet je U misschien eens inschrijven voor vroemdag :driver: te zolder.

Hallo forum friends,
                          scrap mij maar terug uit het lijstje voor deze rit :bounce:
                          Heb gisteren uitnodiging gekregen voor doopfeest waar ik niet van tussenuit kan ruzie .
                          Ik wens de anderen alvast een toffe rit :drink:
                          Greetz.

Is er ook een roadbook, ennuh staan die flitsers daar overduidelijk op, ennuh komen er ook P’tjes 964 en ouder? Ik ben nou eenmaal een beetje ouwerwets ingesteld, van de ouwe tijd voor de flitspalen … die ‘ouwe’ bakkies daar wordt ik vrolijk van!!

Staande koplampen in de achteruitkijkspiegel, en kleine vierkante achter- en remlichtjes van het kontje waar je tegenaan kijkt, doen mijn bloed sneller vloeien! :ass: *luv

Zeker welkom :drink:
                              Kunnen samen vertrekken 😉

Verdorie,

precies lang geleden dat ik nog online ben geweest! :bounce:
                                Zou kik ook nog meemogen?? Maar is er ondertussen een vaste route en datum?
                                Moet nog even een co-piloot meevragen, maar das geen probleem.
                                90% zeker dat ik erbij ben, als er nog plaats is voor een elfje van ’84…

Greetz!

Gijsbeer. :driver:

[quote=”Jochen” post=140402]21/9 ok voor mij :driver:[/quote]

29/9 lukt niet voor mij !! Graag lijst aanpassen. Thx.

Ik ga zeker proberen af te komen !
                                    De rit met al die flitspalen en de trajectcontrole laat ik aan mij voorbij gaan . 😉

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.