PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 332)
      • [quote=”bladerunner” post=141260]En weten dat ik via mijn werk al deze locaties heb moeten mee localiseren :bounce: :what: Ik heb nog geprobeerd om ze allemaal in de weien en bossen te zetten maar het is me niet gelukt. :evil:[/quote]
        Ha gij zijt da die al die flitspalen hier neerzet 👿 :censored:
        😆 😉

En weten dat ik via mijn werk al deze locaties heb moeten mee localiseren :bounce: :what: Ik heb nog geprobeerd om ze allemaal in de weien en bossen te zetten maar het is me niet gelukt. 👿

Oja, hier rond Kasterlee, Retie, Turnhout kennen ze er wat van !
            Gelukkig geeft de Coyote alles mooi aan 😛

[quote=”Ghost” post=141155]
              Ik vind het een mooie route, geen kleine straatjes, wel veel flitspalen en een traject controle ❗ [/quote]
              trajectcontrole op de gewone banen? :think:

F

Mij mag je ook toevoegen aan de lijst. (Porsche 911 cabrio 1988)

Ik zal er niet op tijd geraken ‘s morgens vrees ik :bounce:
                  Wij waren hier een ontbijt met ex collega’s van Anne vergeten.
                  Dit is iets wat Anne zelf heeft geregeld met die collega’s en dus kunnen wij dat niet missen 😀

Wij zullen wel een stuk de rit en zeker het napraten/eten meedoen.
                  Ik bel wel iemand op het moment wij vrij zijn en pikken ergens aan.
                  Ik weet de weg hier toch en kan op korte tijd ergens aanpikken van waar wij zitten 😀

Nu de Abdijenroute.
                  Ik heb die samen met Anne als co piloot gereden vrijdag avond.
                  Ik vind het een mooie route, geen kleine straatjes, wel veel flitspalen en een traject controle ❗
                  Wij hebben ongeveer 2 uur gereden over de 93 km.
                  We hebben geen enkele keer verkeerd gereden :driver: :first: :applaus: aan Anne
                  Wel is het soms opletten dat je toch niet een klein straatje inrijd.
                  Er staan soms borden met een pijl naar rechts, dan passeer je een klein straatje en 100 m verder is dan de eigenlijke straat die je in moet rijden.
                  Als je ter plaatse bent ga je dit wel zien dat die straat niet de juiste is.

@Funny
                  een blokje onder uw pedaal leggen help beter dan een eitje :happy:

Jochen hopelijk heb ik hem tegen dan ,anders wordt het cabrio rijden .
                    Als ik met de 911 kom zal het met een ei onder de pedaal zijn (roderen) ,ik hoop om geen andere Porsche tegen te komen op de heen of terugweg die me voorbij steekt of het roderen is voorbij . 😳 😥 😥

[quote=”Funny” post=140621]Ik denk dat 29/9 wel moet lukken en misschien met de 911 al . ;)[/quote]

Roddage ❗ ❗ ❗

[quote=”Gette” post=141059]@ Momenol, je zal wel een lift krijgen !
                        Indien het niet lukt, ik ben van Meise en kom voorbij in Mechelen om naar de Kempen te rijden. ;)[/quote]
                        In Tongerlo geraken is geen probleem hoor 😉
                        Heb alleen niet veel zin om met de BMW tussen al die Porsche’s te rijden op de rondrit. 😛

@ Momenol, je zal wel een lift krijgen !
                          Indien het niet lukt, ik ben van Meise en kom voorbij in Mechelen om naar de Kempen te rijden. 😉

Ok allemaal, even een update wie er komt 🙂
                            1)Ghost
                            2)Joebarreke
                            3)Triumph1
                            4)bladerunner
                            5)zimmerman
                            6)benny996
                            7)Jochen
                            8)fdewinter
                            9)Momenol
                            10)targa 84
                            11) bccars
                            12)Gette
                            13)T-911
                            14)Irish Grey
                            15)Funny
                            16)carbonman
                            17)Dopey

Met nog een kleine 4 weken te gaan een super resultaat.

Indien je wenst kunnen we er een ontbijt aan koppelen. Of beter een Brunch, denk dat we dan rond de 20 Euro de man zullen komen. Stel dan voor om tussen 10 en 10.30u te arriveren.
                            De brunches/ontbijten zijn daar echt wel super, dan kunnen we nog zien wie er s’avonds ergens iets wil gaan eten. Steppegras met 17 Porshes… zullen we naar een groot ding moeten zoeken, vooral voor de parking 🙂

Als jullie dat een goed idee vinden, hoor ik het graag dan regel ik dat wel met Johan.

Grtz

Frank

Ik zal ook van de partij zijn onder 2 voorwaarden: ten eerste hoop ik binnen dit en een tiental dagen mijn eerste porsche in ontvangst te nemen….een 3.2 coupe van 1988 (jubi 250.000 911’s) ,zal m’n doopritje zijn :happydance: .
                              Ten tweede verwachten wij een eerste kindje dat uitgerekend is voor 25 september dus jullie zullen wel begrijpen dat ik in nogal wat onzekerheid verkeer…

Hou jullie op de hoogte betreffende deelname en @ Momenol: als ik kom is het alleen dus ook hier nog een plaatsje vrij, hou er rekening mee dat ik nog geen ervaren porscherijder ben 😉 .

I like :happydance:

hey
                                  prima dan kom ik alleen en kun je met mij mee rijden
                                  flink die uitlaat laten brullen
                                  vr gr harry :drink:

Graag! Hoe ouder hoe beter :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.