PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 332)
      • [quote=”Momenol” post=140951]Ik zoek nog vervoer hé. Niemand die mij wil meepakken :what:
        Ik zie het niet echt zitten om met de E36 tussen al dat Porsche geweld te rijden 😆

:drink:[/quote]
        je kan met mij mee als je in een oude targa wilt/durft te zitten
        vr gr harry

fdwinter kent de eigenaar 😉

[quote=”Irish Grey” post=140994]
            Waarschijnlijk zal er nog wel meer info volgen over inschrijving en kosten zeker :drink: :drink: ?
            :respekt:[/quote]

Zijn geen kosten gebonden aan de deelname.
            Zo kan iedereen doen waar hijzelf zin in heeft.
            Samen komen in de voormiddag. Daar beetje praten en dan de rit.
            Ik ga wel zeker iets eten bij aankomst in Torenhof.

Misschien moeten we reserveren voor diegenen die ook gaan eten.
            Wie kende de eigenaar aldaar ook alweer? Misschien eens achter horen aldaar.

[quote=”Momenol” post=140951]Ik zoek nog vervoer hé. Niemand die mij wil meepakken :what:
              Ik zie het niet echt zitten om met de E36 tussen al dat Porsche geweld te rijden 😆

:drink:[/quote]

Ik heb maar een 2 zitter, en de vriendin gaat deze keer nog eens meerijden dus ik heb geen plaats.

Ik ga straks de rit eens verkennen.

Hallokes PF’ers,
                na een periode van “echte” problemen (operatie vrouwke) wil ik ook wel eens terug een PF rit meedoen :driver: ,dus ‘count me in’ op 29/9.
                Waarschijnlijk zal er nog wel meer info volgen over inschrijving en kosten zeker :drink: :drink: ?
                :respekt:

Ik zoek nog vervoer hé. Niemand die mij wil meepakken :what:

:drink:

[quote=”bladerunner” post=140861]Zonder woorden :sleep: :sleep: :sleep:
                    [/quote]

Maar ook zonder steppegras 😉

Zonder woorden :sleep: :sleep: :sleep:

300-schapen-begrazen-heide-in-nationaal-park-hoge-kempen-id4403158-1000x800-n.jpg

dessel_sas4-toren_06.jpg

luchtfoto_HR2053c.jpg

Mechelse-heide_jpg_595.jpg

Sunparks7.jpg

Tja de kempen.
                        Mooiste deel van België maar niet bekend hé :respect2: :happy:

toen (de dieren nog spraken) ik tijdens de aardrijkskundeles naar buiten zat te staren, strekte op het schoolbord de kempen zich uit over beide provincies. maar ik geef toe dat ik de laatste tijd niet zo heb gevolgd met al die staatshervormingen.

[quote=”joebarreke” post=140737]Na de rit in Torenhof iets gaan eten of een specialiteit van de Kempen ‘steppegras’ :up: ergens gaan eten?
                            Weet niet hoe lang de rit in beslag zal nemen?[/quote]

Specialiteit van de Kempen ? Pardon ? Limburg zal je bedoelen !
                            http://www.steppegras.org/history
                            😉

Ht ziet er naar uit dat we geen babysit gaan hebben voor de kids, helaas.

En hen aan een boompje binden is zo zielig he (voor dat boompje) 🙂

Na de rit in Torenhof iets gaan eten of een specialiteit van de Kempen ‘steppegras’ :up: ergens gaan eten?
                                Weet niet hoe lang de rit in beslag zal nemen?

[quote=”fdwinter” post=140513]

We zijn welkom op 29/09 in het Torenhof vanaf 10u daarnet geregeld, parking is voorzien 🙂 :relaxman: vertrek voorzien rond 11u? :driver:[/quote]

Misschien ook iets regelen voor na de rit.
                                  Iets drinken en eten moeten we toch hé, dus waarom niet samen

[quote=”Mushroom” post=140680][quote=”Funny” post=140621]Ik denk dat 29/9 wel moet lukken en misschien met de 911 al . ;)[/quote]
                                    ‘t Oud model dan? Ik heb eentje van 2014 :sarcastisch :mrgreen: :engeltje:
                                    Krijg ineens veel zin om eens te komen kijken met de Bangbus, of misschien is tegen dan de 912 gefixt… :think:[/quote]

Van mij mag jij meerijden met uw bus :up:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.