PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 332)
      • [quote=”JMO” post=144093][/quote]

Geert alias Gette

Peter alias Peter vdl

Waar is de foto gebleven :mrgreen:

F

[quote=”JMO” post=144106][/quote]

Filip alias FirstP

Als ik had geweten dat er pasfoto’s werden genomen had ik me wel eens geschoren hoor 😉

@jmo en momenol prachtige foto’s,van deze mooie dag :up:

@ Jean-marie en Jens (JMO & MOMENOL) bedankt voor die prachtige foto’s , echte top fotograven :respect2: :applaus: :applaus: :applaus:

Al mijn foto’s zijn klaar :happydance:

Enjoy!

@ momenol dank je voor de mooie foto’s :first:

ja en maar aan een kant
                      moet ie hoog nodig iets aan laten doen
                      anders komt ie niet door de keuring
                      :drink:

Koplampsproeiers staan wat hevig lijkt mij. :mrgreen:

[quote=”Momenol” post=144166]Spijtig dat ik gisteren niet de hele rit heb meegedaan. 🙁
                          Ben wel blij dat ik in de voormiddag gekomen ben en wat foto’s heb kunnen schieten :happydance:

Hier alvast de eerste foto!

prachtige auto
                          mooie foto
                          :applaus: :drink:

[quote=”JMO” post=144097][/quote]

Karin, alias Misses Bladerunner

Een 996! :up: Omgebouwd naar 993 :applaus: 8)
                              Want ‘t water spuit eruit!! 😕 8)

[quote=”JMO” post=144099][/quote]

Luc, alias Bladerunner

Spijtig dat ik gisteren niet de hele rit heb meegedaan. 🙁
                                  Ben wel blij dat ik in de voormiddag gekomen ben en wat foto’s heb kunnen schieten :happydance:

Hier alvast de eerste foto!

We hebben haar gisteren het lint met de beker overhandigd. Weliswaar met Fristi ipv champagne :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.