PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 332)
      • Heb je hem op GPS? Ik kan voor diegene die over Mapsource beschikken de rit evt. overzetten.

PS: geen verlof, er moet terug brood op de plank komen 🙁

[quote=”bladerunner” post=140504]OK, I’m in the game :driver:

William, als je hulp nodig hebt? Ge weet me te vinden hé. :drink:[/quote]

Ik heb vanaf dinsdag 4 dagen verlof.
          Misschien eens samen de rit doen als jij tijd hebt.

:up:

[quote=”deepee” post=140497]kan een MOD de topic titel dan mss aanpassen[/quote]

:salut:
              Heb er “PF rit Antwerpse Kempen 29/sep” van gemaakt daar er een rondrit zal zijn. Een RLC heeft geen rondrit :up:

OK, I’m in the game :driver:

William, als je hulp nodig hebt? Ge weet me te vinden hé. :drink:

29/9 staat genoteerd :drink:

kan een MOD de topic titel dan mss aanpassen zodat mogelijk geinteresseerden zich ook kunnen aanmelden?
                    bijv: RLC westerlo 29/sep, of PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

ikzelf zou graag deelnemen maar ik heb nog geen zekerheid of ik dan vrij ben.

29/9 is voor mij ook ok :relaxman:
                      Voor de rit is de abdijen roete wel geschikt denk ik.
                      Ik ga ze deze week al eens proberen te :driver: als test

Ok afkloppen op 29/9? Ik zal Johan Torenhof verwittigen dat we er om 10u aankomen om rond 11u te vertrekken ?

29/9 :up:

Ik ben het noorden kwijt, nu zijn er al 3 datums ? 21/9 28/9 en 29/9 ?

[quote=”Peter_Targa_84″ post=140432]29/09, wie spreekt er over een andere datum :what:

aanwezig:
                              Peter_Targa_84[/quote]
                              Joebarreke

Triumph is ook van de partij op 29/9

XXX

29/09, wie spreekt er over een andere datum :what:

aanwezig:
                                  Peter_Targa_84
                                  Joebarreke
                                  Triumph1

Ik ben er gisteravond over bezig geweest en er zijn wel wat mensen die interesse hebben. Sommigen volgen blijkbaar verschillende forums en wisten al dat er misschien iets in Tongerlo zou georganiseerd worden. Er is al langer sprake om eens in de buurt een soort klein treffen te doen voor exclusieve wagens. Ik stelde 21 of 28/09 voor maar zijn spijtig genoeg zaterdagen. 29/09 zou wel beter uit komen.

991S – 997 turbo – panamera hybride – 997 4S cabrio (facelift) en als ze het doorgeven misschien nog een 997 GT3RS (facelift).

Die met zijn 997 turbo heeft ook een gallardo spyder en mits goed weer en indien er nog andere wagens dan porsches komen zou die dan daar mee komen.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.