PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 332)
      • Al is lijstje opstellen misschien wie er dan op zondag 29/09 zou willen meegaan?

XXX

Dat loopt hier zo vlot binnen, dat lijkt precies of we er nood aan hebben 😀
          Ik denk best einde september (en dan liefst de 29ste voor mij) een toertje daar rond de abdijen.
          Misschien iets voor ‘Ghost’ om dat te trekken?
          Ik heb geen tijd tot begin oktober daarom dat mijn voorstel was voorjaar 2014.
          Maar geen nood, nu een toertje ronde Westerlo en zo en voorjaar 2014 Antwerpen :up:

[quote=”fdwinter” post=140323]…En dan een trip van +/- 60 km enkel? Iemand een idee, of een goeie rit vandaar? Vanuit Westerlo …[/quote]

je zou de bewegwijzerde abdijenroute (70-90km) kunnen doen: komt langs Tongerlo, Averbode, Postel

je vindt hier meer info, wegenkaartje, bestand voor upload in je gps, …
            het vereenvoudigt of vermijdt het maken van een roadbook, desnoods gewoon de bordjes volgen.

[quote=”Funny” post=140366]Oei ik dacht dat de 28-sten een zondag was 😳 😥 .
              Zaterdagvm werken ![/quote]

Nee nee Funny de 2 data’s die voorgesteld worden zijn zaterdagen 😐 😥 👿 :bounce: :what:

21/9 ok voor mij :driver:

Oei ik dacht dat de 28-sten een zondag was 😳 😥 .
                  Zaterdagvm werken !

Hier alvast niet (zaterdag ) geen vrije dag

+1 :drink:

28 sept zou wel passen . :up:

Ik kan 28 sept nog een tip voor de rit richting Valkenburg en het drie landenpunt vaals

Laat maar iets weten groeten.

Ok dan is het kwestie van een weekeinde te prikken en een roadmap op te stellen he.
                            Beginpunt stel ik voor Torenhof in Tongerlo, (www.torenhof-tongerlo.be)met s’morgens bezoek aan de abdij om foto’s te trekken. ( in de namiddag kunnen we daar ook terecht maar als we dan met een “hoop” zijn zal het heel wat moeilijker zijn).
                            En dan een trip van +/- 60 km enkel? Iemand een idee, of een goeie rit vandaar? Vanuit Westerlo kunnen we makkelijk binnendoor of Aarschot naar Tienen, is een mooie lange weg, met niet te veel flitspalen. Vanuit Tienen kunnen we alle richtingen uit he, Brussel, Luik …
                            Maar laat ons eerst beginnen met een weekeinde…weekeinde 21 Sept of 28 Sept?

grtz

Frank

Tof initiatief Peter :applaus: , ik doe zeker mee !
                              Enne, ik zal ook eens nadenken over mogelijke locaties.

Als je zot wil doen, meekomen naar Zwitserland hé.
                                Beleving die je nooit vergeet 😉

https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/121359-tour-with-a-view-in-zwitserland–20-24-september

[quote=”Ghost” post=140205]Als dit doorgaat moet ik met een grote omweg tot daar komen.
                                  Ik heb immers gezworen geen korte afstanden te doen met de GT3.
                                  Abdij en torenhof is voor mij slechts 4 Km.
                                  Niet te missen dus.
                                  [/quote]

Mmmmmm gelijkaardig bij mij. Dicht bij huis (en gek genoeg nog nooit in de abdij geweest). Weinig excuses om niet aanwezig te zijn / mee te doen. Tenzij het niet in de overvolle agenda zou passen uiteraard.

[quote=”fdwinter” post=140096]Ik heb onze fotograaf al een tip gegeven.. ik ken een leuke plaats, waar we kunnen vertrekken of aankomen in Westerlo, parking voor 120 wagens, met zicht op de abdij van Tongerlo.(Restaurant Torenhof)Ben zeker als we het even vragen dat deur om 10 u voor ons open gaat. We kunnen trouwens binnen rijden in de Abdij om foto’s te trekken, ook dat is te regelen.
                                    We kunnen daar iets drinken en/of iets eten. Vandaar een ritje naar de Ardennen binnen door over Tienen is volgens mij altijd de moeite, heen en weer vanuit Westerlo ongeveer 120 km. Is maar een idee.
                                    Een eerste bladje van het zaadje :driver:[/quote]

Als je ergens hulp nodig hebt om iets te regelen spring ik bij.
                                    Het word eigenlijk wel eens tijd dat er in de prachtige kempen een keertje iets te doen is voor ons forum.
                                    Ik heb hier enkele roadbooks liggen van ritten in de buurt.
                                    Misschien eens de mooiste stukken aan elkaar breien en een ritje voorzien voor tussen door
                                    als er iemand zin heeft onze streek een keertje te ontdekken.
                                    Weet nog dat het geïmproviseerde ritje in Mol enkele weken geleden goed bevallen was voor onze vrienden uit de stad Antwerpen 😀

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.