PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 332)
      • Als dit doorgaat moet ik met een grote omweg tot daar komen.
        Ik heb immers gezworen geen korte afstanden te doen met de GT3.
        Abdij en torenhof is voor mij slechts 4 Km.

Niet te missen dus.
        Ook mijn vriendin heeft dan geen uitvlucht meer.
        Ze kan zelfs te voet komen als ze weer niet wil meerijden :happy:
        Enkel de datum in het oog houden, ik werk over ander weekend.

[quote=”fdwinter” post=140096]Ik heb onze fotograaf al een tip gegeven.. ik ken een leuke plaats, waar we kunnen vertrekken of aankomen in Westerlo, parking voor 120 wagens, met zicht op de abdij van Tongerlo.(Restaurant Torenhof)Ben zeker als we het even vragen dat deur om 10 u voor ons open gaat. We kunnen trouwens binnen rijden in de Abdij om foto’s te trekken, ook dat is te regelen.
          We kunnen daar iets drinken en/of iets eten. Vandaar een ritje naar de Ardennen binnen door over Tienen is volgens mij altijd de moeite, heen en weer vanuit Westerlo ongeveer 120 km. Is maar een idee.
          Een eerste bladje van het zaadje :driver:[/quote]
          Abdij van Tongerlo is een topper 😉 Pas nog mensen over horen praten die daar een evenement met exclusieve wagens willen organiseren (en met heel veel porsches in hun vriendenkring)

Ik kom ook af laat maar iets weten :driver:

JEAN doet mee laat maar iets weten. 😆

laat ma weten ! :drink: :drink:

Prima initiatief Peter :applaus: :applaus:

*wacht in spanning af*

Tongerlo is OK, zowel den blonde als de abdij, Parel der Kempen :drink:

Ik hoop alvast dat het zaadje snel groeit … met hopelijk dit seizoen nog bloemetjes ! 🙂

Ik ben van Mechelen, we kunnen misschien een aanvraag doen voor een meeting op de Grote Markt 😀
                          Toertje valt zeker te doen in de omgeving. Eet en drank faciliteiten met hopen in de buurt.

De abdij in Tongerlo lijkt mij ook een zeer leuke locatie. Redelijk exclusief lijkt mij toch ;D

alle ideekes zijn welkom :up:

Ik heb onze fotograaf al een tip gegeven.. ik ken een leuke plaats, waar we kunnen vertrekken of aankomen in Westerlo, parking voor 120 wagens, met zicht op de abdij van Tongerlo.(Restaurant Torenhof)Ben zeker als we het even vragen dat deur om 10 u voor ons open gaat. We kunnen trouwens binnen rijden in de Abdij om foto’s te trekken, ook dat is te regelen.
                              We kunnen daar iets drinken en/of iets eten. Vandaar een ritje naar de Ardennen binnen door over Tienen is volgens mij altijd de moeite, heen en weer vanuit Westerlo ongeveer 120 km. Is maar een idee.
                              Een eerste bladje van het zaadje :driver:

:up: :up: :up:

XXX

Daar was ik op aan’t wachten Bruno, nu de Jean nog zo ver krijgen en we zijn vertrokken.
                                  Doe de rest wel via PM of mail. Binnenkort tijd voor ruzie discutie 😀

Ideekes genoeg Peter, laat maar iets weten 😉

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.