PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 332)
      • Frits 997

[quote=”JMO” post=144076]

[/quote]

Beauty ! Schoon kleur, schoon velgen, schoon verlaagd. AF !

[quote=”Funny” post=144143]Bedankt voor de mooie foto’s ! :applaus:
            Toch is het schrikken als je jezelf in close-up ziet . 😳 😥

Frank volgend jaar ben ik er opnieuw bij maar dan met een Porsche . ;)[/quote]

Close up is zeker niets voor mij, motofodel ben ik nooit geweest :happy:

Wij zijn er zeker ook terug bij en ook met iets anders :up:

Bedankt voor de mooie foto’s ! :applaus:
              Toch is het schrikken als je jezelf in close-up ziet . 😳 😥

Frank volgend jaar ben ik er opnieuw bij maar dan met een Porsche . 😉

[quote=”JMO” post=144096][/quote]

Partner Joebarreke

[quote=”JMO” post=144095][/quote]

Joebarreke

Het was inderdaad weer een gezellige namiddag.
                    Wij hebben nog kunnen aansluiten in Meerhout :relaxman:
                    Bedankt voor de telefonische instructies Bladerunner :hail:
                    Zalig terras bij de kaasboerin, de zon deed goed, en de snack was lekker.

[quote=”JMO” post=144098][/quote]
                      911addict

Het JMO, bedankt dat je me nog even doet herinneren dat ik moet stoppen met roken en dringend naar de tandarts moet voor een grondige schoonmaakbeurt :think: 😉 .

Bedankt allemaal voor de fantastische dag van gisteren. Zoals vele onder ons hebben we een aantal aangename mensen leren kennen of beter leren kennen.
                          We hadden de weergoden mee, de locatie(s), de auto’s en de mensen.

Wat kan een Porsche lover zich nog meer wensen. Het was de eerste keer dat ik dit organiseerde, maar zeker niet de laatste keer, na al die lovende woorden (onverbloemd in foto omgezet en gebracht door JMO, waarvoor thx), moeten we daar volgend jaar een vervolg aan maken. De Kempen Route heeft gisteren zijn eerste daglicht gezien.

Ik was gisterenavond thuis een gelukkig ontspannen man 😆 ik heb de rit nog eens overgedaan vannacht, zalige droom!

Frank

mee eens :applaus:

De jury en Ik ,Ik de jury zijn na kortstondig overleg tot de unanieme beslissing gekomen dat de Titel van Miss Porsche 2013 word toegekend aan niemand minder dan deze prachtige meid ! :first: :first: :first:

Uiteraard is er voor deze knappe overwinning een bijhorend cadeautje voorzien wat zal uitgereikt (betaald) worden door de lieve Papa !
                              :mrgreen:

Alle foto’s zijn in hoge resolutie te verkrijgen via een PB 😀

Uiteraard de naam van de gewenste foto meesturen 🙄

PF_Abdijenroute_017Custom.JPG

PF_Abdijenroute_018Custom.JPG

PF_Abdijenroute_019Custom.JPG

PF_Abdijenroute_021Custom.JPG

[quote=”JMO” post=144105][/quote]
                                    TARGA 84

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.