PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 332)
      • Ik zal beginnen met een paar foto’s te posten zonder gevoelige onderwerpen op 😉
        Na jullie advies kan ik de foto’s met meer details posten.

PF_Abdijenroute_001Custom.JPG

PF_Abdijenroute_002Custom.JPG

PF_Abdijenroute_003Custom.JPG

PF_Abdijenroute_006Custom.JPG

PF_Abdijenroute_008Custom.JPG

PF_Abdijenroute_011Custom.JPG

PF_Abdijenroute_012Custom.JPG

PF_Abdijenroute_051Custom.JPG

Ja, dat zou lelijk zijn idd. krijg je dadelijk andermans boetes in de bus….officiële plaat zal ook wel nagemaakt kunnen worden.

Nummerplaat namaken voor op zelfde type wagen te gebruiken bvb…

Ik persoonlijk heb niets tegen foto met naam, nummerplaat weet ik nou niet zo goed…..enig idee waarom dat kwaad zou kunnen?

Inderdaad een prachtige dag gehad. Bedankt Frank en Renhilde :applaus: :applaus:

Bijna altijd met de kap open kunnen rijden en rond 15.00h was het zelfs 22°C :happydance:

Ik ben de foto’s voor aan het bereiden om te posten. Het zijn er immers 104 en dit lijkt me wat veel om hier te plaatsen. Ook weet ik nog niet goed wat de regels zijn. Kunnen leesbare nummerplaten bvb ?

Tijdens de koffie deze morgen heb ik van iedere aanwezige een close-up foto gemaakt met de bedoeling deze hier te posten om dan nadien de nickname toe te voegen. Zo krijgt de nickname een gezicht… maar kan of mag dit wel ? ? ?

Graag advies 😕

Jammer dat we kort na de middag moesten vertrekken maar we hebben een mooie ochtend beleefd. :happy:
                  Fijn om een paar bekenden terug te zien en nieuwe mensen te leren kennen.
                  Dank aan fdw voor het werk en begeleiding :respekt:
                  Ik zie al uit naar een volgende gelegenheid :salut:
                  038.JPG

039.JPG

037.JPG

Eerste kennismaking met een forumritje is me zeer goed bevallen, vrees dat jullie mij in de toekomst nog gaan zien.

Fijne mensen,mooie locaties,prima snacks,een en ander geleerd en lekker weer….wat wilt een mens nog meer.

Frank, bedankt voor de goede organisatie…….da hedde gij goed gedaan keuuuut :first:

Jammer dat ik er alleen in de ochtend bij kon zijn.

Was een tof treffen!

Op naar de volgende zeker?

Leuk jullie allen even te zien bij de stop aan de “kaasboerin” :drink:

Vandaag Weer een zeer fijne dag gehad. Super fijne mensen leren kennen.
                          Het zonnetje was van de partij. Het was een geslaagde dag en zeer goede
                          Organisatie. Voor herhaling vatbaar. :f :first: :up: :drink:

[quote=”FirstP” post=143987]@Bladerunner
                            Nu pas thuis?? Ik heb zelfs al gegeten … :loser:
                            Zo traag heb ik u toch nie zien rijden hoor :driver:

Toffe rit inderdaad, alleen jammer dat we op ‘t einde 2 P’s verloren zijn (Targa 84 en nog iemand met ne ferme zwarte 964 cabrio).
                            P.S.: Of die Jaguar zo veel beter klinkt dan The Jackets zullen we nu nooit weten hé :happy:[/

hey klopt wij twee raakte te ver achter.die met zwate Porsche wist het ook niet meer
                            waar heen.
                            maar het was toch een heel leuke dag.volgende keer beter
                            gr harry

Het was inderdaad een mooie en zonnige dag.
                              Prachtige startlocatie, ‘s middags lekkere snack gegeten en weer wat nieuwe forummers leren kennen.

Bedankt aan Frank en het vrouwtje om dit alles in goede banen te leiden.

:up:

Net terug.

Zeer goede organisatie(fdwinter)

Heeeeeel toffe dag gehad en leuke mensen leren kennen. :up: :respect2:

Hey heren

Spijtig dat we niet de ganse dag mee hebben kunnen rijden, volgende keer zoeken we opvang voor de dochter en rijden zeker mee.
                                  Toch nog fijne mensen leren kennen.

Bedankt aan de inrichters voor deze mooie dag en het aangename gezelschap . :applaus:
                                    Opnieuw wat nieuwe mensen leren kennen .

Het was een leuke dag met een mooie locatie als startplaats :up: .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.