PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 332)
      • Leuke dag gehad, benieuwd naar de fototjes 😉

Om het af te leren nog wat file mogen rijden op de ring van Brussel, het voelde al een beetje maandagochtend :bounce:

F

@Bladerunner
          Nu pas thuis?? Ik heb zelfs al gegeten … :loser:
          Zo traag heb ik u toch nie zien rijden hoor :driver:

Toffe rit inderdaad, alleen jammer dat we op ‘t einde 2 P’s verloren zijn (Targa 84 en nog iemand met ne ferme zwarte 964 cabrio).
          P.S.: Of die Jaguar zo veel beter klinkt dan The Jackets zullen we nu nooit weten hé :happy:

Heren,

Het 4CV’tje heeft er voor gezorgd dat ik niet tijdig ter plaatsen was.. Mijn excuses daarvoor! Volgende keer graag present!

Net terug thuis van een prachtige dag, zelf geen foto’s genomen maar de rest zoveel temeer, dus die zullen wel volgen.

Weer nieuwe mensen leren kennen en ook geleerd dat een Jaguar ook mooi kan zijn, maakt alleen veel lawaai, dit zijn we niet gewoon in de stille Kempen. :respekt:

Chapeau aan de organisatie :first: Alleen spijtig dat we moesten vertrekken in de “Kaasboerin” voordat The Jackets aan hun optreden begonnen. :happydance: :happydance:

have fun guys :driver: Kga ik wel nog een beetje werken :bounce:

BERICHTJE AAN ALLEN
                  DE ROUTE IS NIET BEWEGWIJZERD IN DEZE RICHTING
                  WE RIJDEN ZE DUS IN TEGENOVERGESTELDE RICHTING.
                  GEEN PROBLEEM, WEL BEST ROUTEPLAN AFPRINTEN.

Ik ben er klaar voor.
                  Het ziet eruit dat het mooi weer wordt :relaxman:
                  Tot straks allen.
                  Ik zal dus ergens aanpikken omdat ik het startuur niet ga halen.

De kaasboerin … Ik heb nu al drie keer een reactie getypt en terug gedelete … De kaasboerin …

9u15 zullen wij daar zijn :up:

[quote=”TRIUMPH1″ post=143291]Wij zullen er zijn,eventueel nog mensen vanuit HET aNTWERPSE dan hebben we een treintje.[/quote]
                        Aan het rond punt in Wommelgem, wok restaurant, hoe laat ?

F

Komt goed… routeplannerke is al ingesteld :driver:

have fun morgen iedereen 😉

@911 addict als ik het juist voorheb is de plaats van afspraak morgen Torenhof ,Geneinde 1 Te 2260 Westerlo .
                              Uur van afspraak tussen 10u en 10u30 .

F

Vandaag nog naar de Kaasboerin geweest maar er was helaas geen spetterend optreden 😉
                                Ach we zien morgen wel wat het wordt hé. Qua parkeergelegenheid zal het normaal gezien wel lukken.
                                Voor de mensen die er niet bekend zijn => je kan zowel langs de straatkant parkeren als op de parking juist naast het restaurant. Ik zag trouwens vandaag dat er in het verlengde van die ‘kiezel’parking ook nog parkeerplaatsen zijn tussen de bomen dus voor ‘t geval het superdruk is kunnen we daar misschien ook nog enkele auto’s kwijt.

P.S. Voor diegenen die het optreden van morgen goed vinden… je kan ze altijd nadien nog eens opnieuw komen bewonderen :mrgreen:

Dansen met live muziek The Jackets

zondag 29/09/2013:

Live muziek met The Jackets
                                14u30 – gratis entree

zondag 27/10/2013:

14u00 – gratis entree

zondag 22/12/2013:

14u00 – gratis entree

zondag 19/01/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 16/02/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 23/03/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 04/05/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 29/06/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 21/09/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 19/10/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 16/11/2014:

14u00 – gratis entree

zondag 21/12/2014:

14u00 – gratis entree

Ik moet morgenmiddag in Nederland de kinderen gaan halen.
                                  Kan dus niet mee rijden 🙁

Aangezien het quasi in mijn achtertuin is, kom ik misschien s morgens alle mooie gewassen wagens bewonden :coolness:

@frank mooie route ik kijk er al naaruit :up:

ik breng ook nog een maat mee,met een 997cabrio

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.