PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

Home Forum Porsche Uitstappen PF rit Antwerpse Kempen 29/sep

• Maker
    Discussie

• XXX

Nu ben ik toch al een paar keer naar een RLC, een fotoshoot, een Cars and Coffee,… geweest en ik dacht zo bij mezelf: De Mush wil zijn ‘wallpaper’ en kerkplein toch niet als locatie prijsgeven :what: , dan moeten we maar iets in de as Antwerpen :happydance: Mechelen of Gent of zo organiseren.
      Ik heb er wel zin in en zoek enkele Porsche collega’s van hier in de buurt om eens te brainstormen.
      Misschien nog voor dit jaar of anders begin van ‘t mooi seizoen 2014. Je moet op tijd beginnen om een zaadje te laten groeien tot een mooi evenementje. Niets te gek maar ook niet enkel samenkomen en iets drinken of eten, ik wil net iets meer.
      We genieten allemaal van samen ergens heen te rijden dus een bescheiden road-trip moet er inzitten.

Voila, het zaadje ligt er… :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 332)
      • De Kaasboerin :happydance: :happydance:

http://www.dekaasboerin.be/index.aspx

Programma van zondag 29/09

[b][color=#0000ff]Dansen met gratis live muziek bij De Kaasboerin

Evenementenkalender

Dansen met live muziek The Jackets

zondag 29/09/2013:

Live muziek met The Jackets
        14u30 – gratis entree
        [/color][/b]

Kan er iemand in dit lange treintje nog even meegeven waar juist, en om hoe laat we verwacht worden. Van waar vertrekken er een treintje, ik vertrek vanuit Gent ? Tot morgen.

[quote=”TRIUMPH1″ post=143865]Je hebt op het ford van Borsbeek zeer mooie fotos getrokken van onze 993,waarvan er een vegroot in de de varanda hangt;morgen komen we met de Boxster graag ook enkele mooie fotos zodat ik er een mooie vergroting kan laten van maken gr jb[/quote]
            Komt in orde 😉

Ik neem aan dat er plek genoeg is op de binnenplaatsen 🙂

Je hebt op het ford van Borsbeek zeer mooie fotos getrokken van onze 993,waarvan er een vegroot in de de varanda hangt;morgen komen we met de Boxster graag ook enkele mooie fotos zodat ik er een mooie vergroting kan laten van maken gr jb

Ik kom morgenvoormiddag naar de Abdij voor de foto’s. Ik hoop dat daar plek genoeg is voor een paar mooie individuele shots ook ipv enkel groepfoto’s zoals vorige meeting in Antwerpen.
                Als je enkele aparte shot wil, aarzel niet om mij aan te spreken 😉

Denk niet dat ik ga meerijden want ben sinds gisterenavond goed ziek 🙁

EN NU MET DE BIJLAGE :applaus:
                  Archive.zip

AANGEPASTE ROUTEBESCHRIJVING IN BIJLAGE. DE TUSSENSTOP S’MIDDAGS IS DE KAASBOERIN GEWORDEN WEGENS PARKING BEHOEFTE !

TOT MORGEN ALLEMAAL !

Bedankt Frank voor die aanpassing .

:first: dat is dan ook weer geregeld! Mij maakt het niet uit waar we stoppen,ben toch niet bekend in die regio.

Hey Allemaal,

Ik zal vanmiddag de route aanpassen inzake een vervanging van de abdij van Postel. Ik zal even rondbellen waar we het makkelijkste kunnen staan met +/- 25 voertuigen en toch ook een lekker hapje kunnen eten en/ of drinken.
                          Hou jullie op de hoogte !
                          Ga de aanpassing op de route minimaal houden zodat iedereen die eventueel wat later is kan “inrijden” 🙂
                          Zal de routebeschrijving aanpassen en een update posten en enkele exemplaren uitdrukken voor diegene die het forum gemist heeft.

Tot vanmiddag !

Frank

Misschien kunnen de initiatiefnemers even overleggen en ons 1 locatie voorstellen .
                            Hoe meer stemmen hoe meer voorkeuren 😥 .

We gaan er een leuke Porsche-dag en een beetje J…..-dag van maken . 😉

Ik heb mijn stem verloren 😥 gelukkig komt er genoeg geluid uit de Jaguar .

Des te meer stem heeft de Jag.Wat een gebulder komt daar uit ,maar ja deze wordt ook niet gespaard natuurlijk :happy:

Voor iedereen die net als wij niet echt thuis zijn in deze streek heb ik getracht de abdijenroute met alle bezienswaardigheden onderweg via Google Maps in een PDF en GPX file te zetten… :engeltje:

Ik weet niet of ze darts hebben in het Torenhof, anders printen we de PDF uit en kiezen we zo onze tussenstops :salut: :salut:

Ondertussen de bestanden in een ZIP file ingesloten omdat PDF niet ondersteund wordt op dit forum

Derde poging met een zeer agressieve compressie om onder de limiet te komen is ook niet gelukt. Ik blijf hangen op 1,7MB en dit is blijkbaar te veel…

Dan maar de link plaatsen naar het document en enkel de GPX file in bijlage van dit bericht.

Hier kan je document zelf afprinten

Attachments:
                                F

@Ghost
                                  Tja, het is misschien niet professioneel geregeld maar het gaat me toch meer om het samen :driver: dan wel waar ik stop om iets te :popcorn: . Als iedereen tegen morgen even z’n voorkeur weet te geven kunnen we dan ook nog altijd beslissen waar we onze tussenstop inlassen. Sowieso :respekt: voor al diegenen die initiatief hebben genomen en deze rit mee op poten hebben gezet.

P.S. Port Aventura is inderdaad een mooie locatie maar qua parkeergelegenheid zal het er vanaf hangen. Meestal als ik er kom staat de parking redelijk vol dus als we daar dan aankomen met +/- 20 P’s kan het zijn dat we toch moeten uitwijken naar ergens anders maar laat dat dan een verrassing zijn (we hebben ondertussen toch al heel wat goede alternatieven achter de hand 😀

@Ward

De lijst die je hebt opgehaald is niet meer actueel hoor, maar gezien het goede weer denk ik wel dat we een fijn groepke P’s bij elkaar zullen zien :happydance:

Voor mij is alles Ok waar we heen gaan .
                                    Enkel er voor zorgen dat iedereen op voorhand weet waar we heen gaan .Het zou zonde zijn dat er enkele mensen verkeerd rijden of onderweg moeten afhaken .
                                    Ik heb mijn stem verloren 😥 gelukkig komt er genoeg geluid uit de Jaguar . 😉
                                    Tot morgen rond 10 u in het Torenhof 1 te 2260 Westerlo .

Funny

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 332)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.